اخبار داغ

دانا گزارش می دهد:

نبرد قوهای سفید با خرگوش های آمستردام/دوئل زنبورها با زنبق‌ها

نبرد قوهای سفید با خرگوش های آمستردام/دوئل زنبورها با زنبق‌ها
نبرد رئال مادرید و آژاکس در مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از جدال های سخت قاره سبز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نبرد رئال مادرید و آژاکس در مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، جدال سختی به نظر می رسد. خرگوش‌های آمستردام در لیگ هلند وضعیت خوبی دارند و رئال مادرید پس از برتری 3 بریک در دربی خارج از خانه مقابل اتلتیکو و تساوی بارسلونای صدرنشین در زمین اتلتیک بیلبائو، حالا در رده دوم به 5 امتیازی بارسا رسیده است. رئال مادرید حتی در بدترین روزهایش در لالیگا، در لیگ قهرمانان متفاوت ظاهر می شود اما تجربه اندک سولاری در مربیگری لیگ قهرمانان اروپا، ممکن است برای آنها دردسرساز شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

غیبت یورنته

, غیبت یورنته,

در ترکیب رئال مادرید، یورنته به دلیل مصدومیت غایب است و احتمال نرسیدن وایخو و ایسکوی مغضوب به این جدال وجود دارد. در سوی مقابل آژاکس بدون بانده مصدوم به میدان می‌‌آید و حضور دی‌یونگ، تالیافیگو و ماگالا هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در12 جدال قبلی، رئال مادرید 7 بار پیروز شده، آژاکس 4 بار به برتری رسیده  و یک تساوی هم حاصل شده است.

,

شرایط متفاوت دورتمند و تاتنهام

, شرایط متفاوت دورتمند و تاتنهام,

در بازی دیگر این مرحله، دورتموند پس از هدر دادن برتری 3 بر صفر در 10 دقیقه پایانی بازی ابتدای هفته مقابل هوفنهایم به مصاف تاتنهام پیروز در ابتدای هفته (بدون آلی وکین) می‌رود. تاتنهام در لیگ خوب پیش می رود و دورتموند هنوز 6 امتیاز برتری نسبت به تیم دوم جدول بوندس‌لیگا دارد. مانند چند بازی کین و آلی، 2 بازیکن موثر تاتنهام این بازی را هم به دلیل مصدومیت از دست می‌دهند.

,

غیبت احتمالی دیویس

, غیبت احتمالی دیویس,

احتمال نرسیدن دیویس هم وجود دارد. دورتموند از حضور آلکاسر، آکانجی، رویس، پیژک و وایگل محروم خواهد بود. در 4 بازی قبلی 2 برد سهم هرتیم بوده است. تاتنهام 2 بار در خانه به برتری رسیده و حاصل 2 جدال در زمین دورتموند هم برتری میزبان بوده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه