اخبار داغ

رئیس هیات همگانی شهرستان اصفهان:

المپیاد ورزش‌های همگانی اصفهان از پنجشنبه کلید می خورد/ مشعل المپیاد از سی و سه پل به حرکت در می آید

المپیاد ورزش‌های همگانی اصفهان از پنجشنبه کلید می خورد/ مشعل المپیاد از سی و سه پل به حرکت در می آید
رئیس هیات همگانی شهرستان اصفهان گفت: مسابقات المپیاد ورزش‌های همگانی اصفهان از فردا شروع می‌شود و در طول دو هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه پیدا خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن جعفری هرندی در گفت‌وگو با صاحب نیوز گفت: مسابقات المپیاد ورزش‌های همگانی اصفهان از فردا شروع می‌شود و در طول دو هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه پیدا خواهد کرد. اظهار کرد: مسابقات المپیاد ورزش‌های همگانی اصفهان از فردا شروع می‌شود و در طول دو هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه پیدا خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس هیات همگانی شهرستان اصفهان تصریح کرد: این مسابقات در هفت رشته که چهار رشته مخصوص آقیان و سه رشته مخصوص بانوان به میزبانی اصفهان و هرند برگزار خواهد شد.

,

وی افزود: افتتاحیه این مسابقات فردا (پنجشنبه) همراه با حمل مشعل المپیک از میدان انقلاب روبه روی سی‌وسه‌پل به سمت میدان امام حسین و در ورزشگاه تختی مشعل مسابقات روشن خواهد شد و اختتامیه این المپیاد هم هفته آینده در همین ورزشگاه برگزار خواهد شد.

,

جعفری بابیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات توسعه ورزش همگانی بوده است، عنوان کرد: در این مسابقات ورزشکاران در رشته‌های والیبال سه نفره، شوت بسکتبال، دارت، پنالتی فوتبال، طناب‌کشی و طناب زنی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه