اخبار داغ

مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) خبر داد؛

وجود ۲۲۰ سالن ورزشی در سطح استان برای عدالت محوری و توسعه در ورزش/ شناسایی و پرورش استعدادها با ۱۲ پایگاه استعدادیابی در سطح استان

وجود ۲۲۰ سالن ورزشی در سطح استان برای عدالت محوری و توسعه در ورزش/ شناسایی و پرورش استعدادها با ۱۲ پایگاه استعدادیابی در سطح استان
مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) بابیان اینکه شناسایی و پرورش استعدادها با ۱۲ پایگاه استعدادیابی در سطح استان انجام می‌شود، گفت: طیف وسیعی از خواهران و برادران به پایگاه‌های استعدادیابی مراجعه کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی پیمان صفت در گفت‌وگو با صاحب نیوز بابیان اینکه ما چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که بودیم و توانستیم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگرییم؛ امسال دشمن برنامه‌های مختلفی داشت که نگذارد ما 40 سالگی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم اما به یاری خدا توانستیم برنامه‌های آن‌ها را نقش بر آب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: طبق فرمایشات رهبر انقلاب این خواب‌ها آشفته تعبیر شدنی نیست، امسال هم به کوری چشم دشمنان ایرانی اسلامی شاهد هستیم که در این روزها مردم چهلمین سالگرد انقلاب خود را به زیبایی جشن گرفتند.

,

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی ورزش هم مانند دیگر عرصه‌های کشور پیشرفت‌های متعددی داشته است که باید این پیشرفت‌ها را ادامه دهیم.

,

سرهنگ پیمان صفت با توضیح اینکه در کنار توسعه و پیشرفت‌های عرصه ورزش نیازمند توجه بیشتر مسئولان هستیم، بیان کرد: کارهای چشم‌گیری برای زیرساخت ورزش و مدیریت ورزش قهرمانی و همگانی انجام‌شده است اما رشته‌های کشتی، کاراته، شنا، والیبال، وزنه‌برداری، تیراندازی و ... که افتخارآفرینی‌های متعددی برای کشور داشتند، نیازمند نگاه جدی‌تر مسئولان است.

,

وی با اشاره به برداشتن گام مؤثری برای عدالت محوری و توسعه در ورزش، تصریح کرد: سال ۹۰ با دستور رئیس وقت سازمان بسیج مستضعفین بحث زیرساخت و توسعه اماکن ورزشی در بسیج شروع شود که بعد از گذشت چهار سال در بسیج سراسر کشور شاهد پروژه‌های مختلفی اهم از اماکن ورزشی سالن‌های صالحین و ۹ دی را به مرحله بهره‌برداری‌ها رسید.

,

مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اضافه کرد: ۲۲۰ سالن ورزشی اعم از سالن‌های صالحین و چند منظور ۹ دی در سطح استان اصفهان ساخته‌شده است.

,

وی بابیان اینکه پایگاه‌های استعدادیابی پروژه کلان دیگری بود که در بسیج رخ داد، اظهار کرد: کاری آکادمیک و علمی در بسیج از سال ۹۳ شروع شد و که چهره‌های شاخصی را به ورزش استان و کشور تحویل داده است.

,

سرهنگ پیمان صفت ادامه داد: سه پایگاه استعدادیابی در سه رشته مختلف تا پایان سال ۹۴ در کل استان داشتیم اما امروز در سال ۱۲ پایگاه استعدادیابی در 12 رشته در استان وجود دارد که شناسایی و پرورش استعدادها در بین نوجوانان و جوانان دختر و پسر در رشته‌های مختلف ورزشی توسط کارشناسان و مربیان انجام می‌شود.

,

وی بیان کرد: یکی از نکات مثبت این پایگاه‌ها پراکندی در سطح استان است و تجمع این پایگاه‌ها در مرکز استان نیست؛ کاراته، تکواندو، جودو، وشو، شنا، واترپلو، تیراندازی و تیرکمان، فوتبال، فوتسال و والیبال ازجمله رشته‌های ورزشی دارای پایگاه استعدادیابی است.

,

مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) در پایان گفت: رشته‌های فوتبال در شهرستان مبارکه، والیبال در شهرستان کاشان، شنا و واترپلو در شهرستان اصفهان، وشو در شهرستان خمینی‌شهر، جودو در شهرستان زرین‌شهر وجود دارد و طیف وسیعی از خواهران و برادران به پایگاه‌های استعدادیابی مراجعه کرده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه