اخبار داغ

دبیر رویداد علمی "ایران 1435":

رویداد "ایران 1435" به نقش آفرینی دانشجویان می پردازد

رویداد "ایران 1435" به نقش آفرینی دانشجویان  می پردازد
دبیر اجرایی رویداد علمی "ایران 1435" گفت: شرکت کنندگان این دوره از ﻓﻌﺎﻟﯿﻦ ﺗﺸﮑﻞﻫﺎی داﻧﺸﺠﻮﯾﯽ هستند که با برخی از مهم ترین مسائل کشور آشنا می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ ﺗﺸﮑﻞﻫﺎی داﻧﺸﺠﻮﯾﯽ ظرفیت ﺑﺴﯿﺎر ﺑﺎﻻﯾﯽ برای نقش آفرینی در ﻣﺴﺎﺋﻞ اﺳﺎﺳﯽ ﮐﺸﻮر دارﻧﺪ. ارتقا سطح توانایی های فعالین دانشجویی در تحلیل مسائل کشور، مساله یابی و نقش آفرینی در آنها تاثیر بسزایی در سرنوشت کشور دارد. ازاﯾﻦ رو ﻣﺮﮐﺰ آﻣﻮزﺷﯽ ﮔﺎم با ﻫﻤﮑﺎری ﻗﺮارﮔﺎه دانشجویی ﺷﻬﯿﺪ اﺣﻤﺪی روﺷﻦ استان بوشهر ﺑﺎ ﻃﺮاﺣﯽ و اﺟﺮای دوره "ایران 1435" تلاش می‌کند به توانمندی و نقش آفرینی دانشجویان درعرصه مسائل اساسی کشور بپردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

امین گرمسیری دبیر اجرایی دوره "ایران 1435" در گفتگو با پایگاه خبری سپاس گفت: شرکت کنندگان این دوره از ﻓﻌﺎﻟﯿﻦ ﺗﺸﮑﻞﻫﺎی داﻧﺸﺠﻮﯾﯽ و بطور خاص اعضای علمی یا اقتصادی این تشکل‌ها هستند که در مدت سه روز، ضمن آشنایی با مبانی اقتصاد مقاومتی و موانع تحقق آن، با برخی از مهم ترین مسائل کشور در حوزه های مختلف و هم چنین شیوه های نقش آفرینی تشکل های دانشجویی در این مسائل آشنا می شوند.

, .,

وی با اشاره به فعالیت محور بودن این دوره آموزشی عنوان کرد: بخش زیادی از آموزش های مورد نظر در خلال فعالیت های گروهی به شرکت کنندگان منتقل می شود.

, .,

گرمسیری در تشریح اهداف دوره اظهار داشت: از جمله اهداف دوره می توان به  ﺗﻘﻮﯾﺖ قدرت ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻓﻌﺎﻟﯿﻦ داﻧﺸﺠﻮﯾﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺴﺎﺋﻞ و ﻧﯿﺎزﻫﺎی اﺳﺎﺳﯽ ﮐﺸﻮر، آشنایی با مسائل اساسی کشور در حوزه های مختلف،  تقویت مهارت مساله یابی و عمیق شدن در مسائل، آﺷﻨﺎﯾﯽ ﻋﻤﯿﻖﺗﺮ ﺑﺎ وﻇﺎﯾﻒ ﺗﺸﮑﻞﻫﺎی داﻧﺸﺠﻮﯾﯽ و اﺑﺰارﻫﺎی ﺗﺄﺛﯿﺮﮔﺬاری ﺗﺸﮑﻞﻫﺎ، اﻧﺘﻘﺎل ﻣﻬﺎرتﻫﺎی ﮔﻔﺘﻤﺎن ﺳﺎزی و ﻣﻄﺎﻟﺒﻪ ﮔﺮی اشاره کرد.

,

دبیر اجرایی دوره آموزشی "ایران1435" ادامه داد: این دوره آموزشی در سه بخش برگزار خواهد شد. در بخش مبانی اقتصاد مقاومتی به شرکت کنندگان مبانی و اصول مورد نیاز برای هر نوع فعالیت دانشجویی در راستای نقش آفرینی در مسائل کشور آموزش داده می شود. در بخش دوم به آشنایی با حوزه ها با توجه به نیازهای روز کشور و همینطور پتانسیل های موجود در جنبش دانشجویی در عرصه گفتمان سازی و مطالبه گری پرداخته می شود و در نهایت دوره با جمع بندی و بیان تجربیات موفق دانشجویان به پایان خواهد رسید.

,

, ,

لازم به ذکر است این دوره از اول اسفند ماه به مدت سه روز برگزار می شود. دانشجویان متاقضی می توانند جهت ثبت نام به لینک ( https://evand.com/events/1435-bushehr ) یا دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه ها مراجعه کنند.

, https://evand.com/events/1435-bushehr, https://evand.com/events/1435-bushehr,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه