اخبار داغ

ماراتن فولاد شهر به کام اصفهان؛

پرواز ذوب به سمت الغرافه/تفاوت فوتبال اصفهان با تهران

پرواز ذوب به سمت الغرافه/تفاوت  فوتبال اصفهان با تهران
تیم الکویت که بیشتر از یک سال بود نباخته بود دست‌خالی از اصفهان رفت؛ ذوب‌آهن در مرحله بعدی این رقابت‌ها باید برابر الغرافه قطر قرار بگیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سایپا و ذوب‌آهن دو نماینده کشورمان که برای صعود به مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا هرکدام دو دیدار مهم و حساس پیش رو داشتند که در گام اول به مصاف حریفان رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سبز پوشان در چارچوب مرحله دوم رقابت‌های حذفی در فولادشهر میزبان الکویت بود و بعد از تساوی در 90 دقیقه قانونی، با گلی که «کریستین اوساگونا» بازیکن نیجریه‌ای ذوب‌آهن در دقیقه 110 به ثمر رساند، موفق شد این تیم را از پیش رو بردارد.

,

در شرایطی که ذوب در لیگ برتر شرایط خوبی ندارد و منصوریان هم هنوز نتوانسته بعد از حضور خود طلسم ناکامی این تیم را بشکند ازاین‌رو بازی در جام باشگاه‌های آسیا برای این تیم بسیار حائز اهمیت بود تا خودی نشان دهد و آرامش را به تیم خود تزریق کند.

,

هرچند تیم علیمنصور به‌سختی و در یک ماراتون نفس‌گیر از سد تیم آماده کویتی گذشت اما این برد طلسم برد گریزی ذوب را شکست و نوید خوبی برای فوتبال اصفهان بود.

,

 

,

, ,

در جایگاه ویژه سلطان حسینی دبیر کل و ورزش و جوانان، امیر قلعه‌نویی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن، مدیرعامل و هیات همراه باشگاه الکویت و مهدی رجب‌زاده به چشم می‌خورد که نشان از حساسیت و اهمیت این بازی بود.

,

سرمربی الکویت به داوری معترض بود

, سرمربی الکویت به داوری معترض بود,

محمد عبدالله در نشست خبری بعد از دیدار مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: حریف تیم خوبی بود و بازی خوبی را شاهد بودیم، داور عملکرد ضعیفی داشت، در این بازی حریف ما فقط ذوب‌آهن نبود، داور هم حریف ما بود. پنالتی ما گرفته نشد و تمام تصمیم‌ها به ضررمان بود و خودتان عملکرد داور را مشاهده کردید و می‌توانید این قضاوت را ارزیابی کنید.

,

سرمربی تیم الکویت  در مورد اینکه الکویت به دنبال این بود که بازی را به‌تساوی بکشاند، گفت: با نظر شما مخالف هستم، تلاش کردیم در وقت عادی بازی برنده شویم و در وقت اضافه هم تلاش کردیم که برنده شویم، هیچ‌وقت به دنبال اتلاف وقت نبودیم، هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و استحقاق حضور در این مرحله را داشتند، داور تنها در این بازی مشکل‌ساز بود.

,

 تفاوتی در اصفهان با تهران وجود دارد، وقتی اینجا نیاز به کمک داریم تفاوتی بین رنگ زرد و سبز نیست

, تفاوتی در اصفهان با تهران وجود دارد، وقتی اینجا نیاز به کمک داریم تفاوتی بین رنگ زرد و سبز نیست,

علیرضا منصوریان هم در نشست خبری بعدازاین مسابقه اظهار کرد: وقتی می‌بریم تمام تیم برده است و وقتی هم نتیجه نگیریم تمام تیم نقش داشته است، تیم حریف تیم خوبی بود، یکی از دو ۹۰ دقیقه را بردیم و یک نود دقیقه سخت و فرسایشی را در قطر داریم و با توجه به اینکه تیم قطر هم قهرمان آسیا شده باید تمام تلاشمان را انجام دهیم.

,

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به حضور قلعه‌نویی در ورزشگاه گفت: وقتی دیروز پیغام حضور مربی عزیز و دوست خوبم را شنیدم خیلی خوشحال شدم، تفاوتی اینجا با تهران وجود دارد، وقتی اینجا نیاز به کمک داریم تفاوتی بین رنگ زرد و سبز نیست از هر عزیزی که امروز افتخار داد و به ورزشگاه آمد تشکر می‌کنم؛ از هواداران فوتبال اصفهان هم تشکر می‌کنم اما هنوز با ذوب‌آهنی که انتظار دارم فاصله‌داریم.

,


تیم الکویت که بیشتر از یک سال بود نباخته بود دست‌خالی از اصفهان رفت؛ ذوب‌آهن در مرحله بعدی این رقابت‌ها باید برابر الغرافه قطر قرار بگیرد، در دیگر دیدار نمایندگان ایران، تیم فوتبال سایپا با پیروزی پرگل 4 بر صفر برابر پنجاب هند به پیروزی رسید و باید در مرحله بعد برابر الریان قطر قرار بگیرد تا دو نماینده شایسته تیم کشورمان به‌خوبی از پس حریفان خود برآیند و دل فوتبال دوستان را شاد کنند.

, ,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه