اخبار داغ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان:

پاکسازی محور زاهدان – بم از بقایای ریزش کوه توسط راهداران

پاکسازی محور زاهدان – بم از بقایای ریزش کوه توسط راهداران
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان از پاکسازی محور زاهدان – بم از بقایای ریزش کوه توسط راهداران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور ملاشاهی در تشریح خبر فوق در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون، با بیان اینکه بارش باران در چند روز گذشته در مناطق مختلف استان باعث ایجاد اختلال تردد در برخی مسیرها برای چند ساعت شده است، افزود: ریزش کوه در اثر بارش های شدید روز گذشته سبب مختل شدن عبور و مرور در کیلومتر 110 تا 112 محور زاهدان – بم شد.

وی تصریح کرد: با تلاش و حضور به موقع راهداران شهرستان نصرت آباد در محل و جمع آوری قطعات سنگ چندتنی از روی جاده، خوشبختانه این مسیر در کمترین زمان ممکن و در ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه مورخ 24 بهمن ماه پاکسازی و عبور و مرور به حالت عادی در آن برقرار شد.

ملاشاهی اظهار کرد: بارندگی‌ها سبب اختلالاتی در عبور و مرور در محورهای مواصلاتی شمال استان شده بود که با تلاش شبانه‌روزی اکیپ ‌های راهداری در حال ‌حاضر تمامی محورهای شمال استان باز بوده و تردد در آنها صورت می گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: رانندگان که قصد تردد در جاده ها را دارند باید در شرایط هوایی نظیر بارندگی های شدید و طوفان، قبل از انجام سفر از طریق شماره گیری تلفن گویای 141 و یا با استفاده از اپلیکیشن موبایل 141 از شرایط مناسب جاده برای تردد، اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه