اخبار داغ

فرمانده انتظامی قائمشهر اعلام کرد

انهدام باند سرقت دوچرخه و موتورسیکلت در قائم شهر

انهدام باند سرقت دوچرخه و موتورسیکلت در قائم شهر
فرمانده انتظامی قائمشهر از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای دوچرخه با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمدولی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت دو چرخه و موتورسیکلت در سطح شهرستان قائم‌شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای به عنوان مظنون شدند.

فرمانده انتظامی قائمشهر، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی حین بالا رفتن از دیدار منزلی مسکونی در این شهرستان دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت دوچرخه و موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.

این مسوول از کشف ۸ دستگاه دو چرخه و موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه این افراد خبر داد وافزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

مرادی در پایان تصریح کرد: رعایت نکردن هشدار‌های انتظامی و مجهز نبودن دوچرخه به تجهیزات ایمنی و بازدارنده عاملی برای ترغیب سارقان به سرقت می‌باشد از همین رو لازم است مالکان دوچرخه و موتورسیکلت دقت لازم را داشته باشند و حتما آن را به قفل مطمئن مجهز کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه