اخبار داغ

طی حکمی از سوی وزیر کشور؛

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران منصوب شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران منصوب شد
بر اساس حکم صادره از سوی وزیر کشور، حسین حسن‌نژاد به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، طی حکمی از سوی وزیر کشور،  معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران منصوب شد.
 
بر اساس این گزارش، به پیشنهاد احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران و بر اساس حکم صادره از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، حسین حسن‌نژاد به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.
 
در ادامه این حکم و در بخش پایانی آن نیز آمده است: توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

شایان ذکر است حسن‌نژاد در کارنامه مدیریتی خود، سمت‌هایی چون مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، معاونت فنی شرکت پست کشور و فرمانداری بابلسر را در سابقه دارد.

گفتنی است پس از سرپرستی حسین‌زادگان( معاون اسبق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران) و نیز انتصاب وی در سمت استاندار مازندران، این پست، مدت‌ها بود که خالی بود و علیرغم گمانه‌زنی‌های گوناگون برای این کرسی، سرانجام این سمت به حسن‌نژاد رسید.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه