اخبار داغ

مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان شمالی :

دومین محفل طنز حوزه هنری در بجنورد برگزار می شود

دومین محفل طنز حوزه هنری در بجنورد برگزار می شود
مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان شمالی از برگزاری دومین محفلِ طنزِ ادبی استان با حضور طنزپردازان مطرح از جمله ناصر فِیض شاعر برجسته کشور و مهرداد صدقی نویسنده کتاب آبنبات هلدار در بجنورد، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، سیدباقر سیدی زاده معاون آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ماگفت: دومین محفل طنز حوزه هنری استان با حضور هنرمندان طنز پرداز در زمینه های مختلف هنری از جمله ناصر فیض شاعر برجسته کشوری و مهرداد صدقی خالق کتاب آبنبات هلدار، در مرکز استان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

سیدی زاده با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی برگزاری این محفل، معرفی و شناساندن سبک طنز در استان است، اظهار کرد: این جلسات به صورت ماهانه برگزار خواهد شد و در هر جلسه از اساتید حوزه طنز، استفاده خواهد شد.

,

این فعال در حوزه ادبیات با اشاره به انتشار فراخوان این محفل طنز توسط حوزه هنری خراسان شمالی، افزود: علاقه مندان به حوزه طنز می توانند آثار خود را به دبیرخانه حوزه هنری استان ارسال کنند که پس از بررسی و ارزیابی، آثار برگزیده جهت اجرا در محافل طنز آینده اعلام خواهد شد.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه دومین محفل طنز حوزه هنری خراسان شمالی ساعت 18 روز پنج شنبه 25 بهمن ماه در تماشاخانه شمس واقع در مجتمع فرهنگی-هنری گلشن بجنورد برگزار می شود، اعلام کرد: شرکت در این محفل ادبی برای عموم آزاد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه