اخبار داغ

گفتگوی متفاوت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با دانا؛

فوتبال ایران جذابیتش را برای من از دست داده است/ فوتبال ما در گذشته زیباتر بود/ فقط بازی های تیم ملی را می بینم/ از رفتن کی روش خیلی ناراحت شدم

فوتبال ایران جذابیتش را برای من از دست داده است/ فوتبال ما در گذشته زیباتر بود/ فقط بازی های تیم ملی را می بینم/ از رفتن کی روش خیلی ناراحت شدم
نگار فروزنده بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: فوتبال ایران جذابیتش را برای من از دست داده است به عنوان یک مخاطب به نظرم بازیکنان ما مثل سابق با تکینک نیستند به نظرم فوتبال ما در گذشته زیباتر بود.
[

 نگار فروزنده بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ارتباط با علایق فوتبالی خود اظهار داشت: فوتبال ایران جذابیتش را برای من از دست داده است به عنوان یک مخاطب به نظرم بازیکنان ما مثل سابق با تکینک نیستند به نظرم فوتبال ما در گذشته زیباتر بود. اکنون فقط بازی های تیم ملی را می بینم که با توجه به رفتن کیروش باید ببینیم چه بر سر فوتبال ما می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فروزنده در ادامه در خصوص سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: از رفتن کیروش خیلی ناراحت شدم واقعا کاش می ماند. او دیسیپلین لازم برای یک سرمربی داشت و کارنامه اش هم که مشخص است ولی مگر کیروش تا چه اندازه می تواند تاثیرگذار باشد. فوتبال ما مشکلات زیادی دارد و کیروش که نمی توانست معجزه کند. یادمان باشد ما چندین دهه است در فوتبال ناکام هستیم و از فوتبال روز دنیا عقب هستیم.

,

این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر پیرامون عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا تصریح کرد: هنوز هم نتوانستم اتفاقات بازی با ژاپن را هضم کنم، نمی فهمم چرا آن بازی اینگونه شد. به نظرم نهایت توان ما همین بود که در جام ملت ها دیدیم، بعید می دانم در آینده نزدیک قهرمان شویم. اکنون منتظرم ببینم سرنوشت آن اسم هایی که برای جایگزینی کیروش مطرح شد چه شدند.

,

وی در مورد اسم های مطرح شده برای جایگزینی کیروش افزود: پس مورینیو یا زیدان کی می آیند؟ اگر مورینیو آمد حتما به من خبر بدهید.

,

فروزنده در ارتباط با پست مورد علاقه اش در فوتبال افزود: اگر فوتبالیست بودم قطعا در پستی که بیرانوند بازی می کند، بازی نمی‌کردم.

,

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص تیم مورد علاقه اش گفت: قبلا بازی‌های استقلال که تیم مورد علاقه ام هست و خانوادگی از قدیم همگی طرفدار این تیم هستیم را کاملا دنبال می کردم و استقلال امیر قلعه نویی را خیلی دوست داشتم به نظرم آن تیم، بهترین استقلال بود و بعد از آقای قلعه نویی، این تیم دیگر درخشش سابق را ندارد.

,

فروزنده در پایان درباره آمدن فرهاد مجیدی به استقلال گفت: اکنون با آمدن فرهاد مجیدی بسیار خوشحال شدم، امیدوارم ایشان موفق باشند.

,

آرمان صالحی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه