اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع ) خبر داد

حضور جهادگران استان همدان در مجمع عالی جهادگران کشور

حضور جهادگران استان همدان در مجمع عالی جهادگران کشور
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع ) از برگزاری مجمع عالی جهادگران کشور با حضور جهادگران استان همدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع، شهرام صادقی عصر  امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که بسیج سازندگی در سال جاری اقدام به انجام آن کرد، تشکیل شورای جهادی در شهرستان‌ها بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: اعضای این شورا با انتخاب مسؤولان گروه‌های جهادی شهرستان انتخاب شده‌اند و وظیفه ساماندهی  و تعیین خط‌مشی برای فعالیت‌های جهادی در سطح شهرستان را بر عهده دارند.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع ) با اشاره به برگزار شدن مجمع جهادگران استان همدان در هفته بسیج گفت: در این همایش اعضای مجمع جهادگران استان با انتخاب اعضا معرفی شدند.

,

وی ادامه داد: مجمع متشکل از کارگروه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزش و بهداشت، اقتصاد مقاومتی و اشتغال است که در هر کارگروه سیاست‌های کلی جهادی استان تعیین شده و به شورای جهادی ناحیه ابلاغ می‌شود تا توسط گروه‌های جهادی در سطح مناطق محروم اجرا شوند.

,

صادقی خاطرنشان کرد: بررسی نیازهای گروه‌های جهادی و رفع کردن مشکلات آنان با پیگیری از ادارات و سازمان‌ها یکی از مهم‌ترین اقدامات مجمع جهادی استان است.

,

وی با بیان اینکه هم اکنون مجمع عالی جهادگران کشور در تهران در حال برگزاری است، بیان کرد: اعضای مجمع جهادی استان همدان و دیگر استان‌ها نیز در این همایش حضور دارند و در حال تدوین برنامه کلی اردوهای جهادی در سطح کشور هستند.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع ) گفت: در حاشیه این مراسم با برگزاری انتخابات اعضای مجمع عالی جهادگران کشور، از گروه‌های جهادی موفق که اقدامات شاخص داشته‌اند تقدیر خواهد شد که از استان همدان نیز یک گروه جهادی در این حوزه کاندید شده است.

,

وی از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ملی جهادگران نیز در روز 26 بهمن ماه خبر داد و اظهار کرد:‌ آثار این جشنواره که با موضوع فعالیت‌های جهادی، اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی است داوری شده و در روز جمعه 26 بهمن ماه آثار برگزیده معرفی خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه