اخبار داغ

شنبه سراسر کشور بارانی است

شنبه سراسر کشور بارانی است
سازمان هواشناسی اعلام کرد: اواخر وقت فردا سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود که به تدریج طی روز جمعه و شنبه سراسر کشور را فرا خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در توضیح وضعیت آب و هوای آخر هفته به مهر گفت: اواخر وقت فردا یک سامانه بارشی از غرب و شمالغرب کشور وارد می‌شود که سبب ابرناکی، بارش پراکنده برف و باران در شمال غرب و غرب خواهد شد.

احد وظیفه افزود: روز جمعه با تقویت این سامانه، گستره بارش ها علاوه بر مناطق ذکر شده به دامنه های جنوبی البرز در استانهای زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، غرب سواحل خزر و بخش هایی از جنوب، شرق و مرکز کشیده شده و سبب بارش باران و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف خواهد شد.

به گفته وی، شدت بارش روز جمعه در جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، شمال زنجان، نیمه غربی کردستان و کرمانشاه، برخی نقاط ایلام، شمال شرق خوزستان، استان کهکیلویه و بویراحمد و شمال فارس پیش بینی شده است. و همچنین روز جمعه غرب خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.

هوای پایتخت روز پنجشنبه صاف، همراه با غبار محلی، در اواخر وقت افزایش ابر و روز جمعه نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد و در بعضی ساعات بارش باران پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت در این دو روز به ترتیب ۱۳ و ۴ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه