اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

امروز به همت امام خمینی(ره) سلمان رشدی ها جرأت تخریب پیامبر اسلام را ندارند

امروز به همت امام خمینی(ره) سلمان رشدی ها جرأت تخریب پیامبر اسلام را ندارند
ترقی گفت:امام خمینی(ره) با مرتد خواند سلمان رشدی و صدور حکم اعدام برای او راه را برای برخوردهای غیر منطقی اسلام ناب بستند و امروز امثال سلمان رشدی جرأت تخریب و تکفیر پیامبر اسلام را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: صدور حکم تاریخی امام خمینی مبنی بر ارتداد و اعدام سلمان رشدی در واقع یک اعلام مقابله با تمامی جریانات و تفکراتی بود که با اهانت به پیامبر بزرگوار اسلام سعی داشتند مقابل  رشد اسلام گرایی در جهان را بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: وقتی انقلاب اسلامی با موضع اثباتی به تبیین اسلام ناب محمدی توسط حضرت امام راحل در جهان اقدام می کند و این اسلام ناب را به جهانیان و بشریت عرضه  می شود که هم قادر است کشوری را اداره کند و ملت ها را به سعادت دنیوی و اخروی برساند باید با موضع قلبی یعنی مقابله با تفکرات و اندیشه هایی که صرفا این اندیشه ها را تخریب می کنند، مبارزه کرد.

,

ترقی ابراز کرد: بنابراین برای اینکه توازن به وجود آید و راه برای گسترش اسلام در جهان هموار شود حضرت امام خمینی(ره) با مرتد اعلام کردن سلمان رشدی و صدور حکم اعدام برای وی خواسته اند جلوی این نوع مقابله های بی منطق و فاقد مبانی فکری و اصولی را در جهان بگیرند و به مخالفین اسلام و افرادی که سد راه گسترش اسلام  هستند نشان دهند که با چه جریان و تهاجم جدید از سوی اسلام رو به رو هستند.

,

کارشناس مسائل سیاسی افزود:آنان باید یا با منطق با اسلام برخورد کنند و اگر منطقی ندارند باید حقیقت را بپذیرند؛ بنابراین  اقدام حضرت امام راحل موجب شد که از آن به بعد مخالفین و دشمنان اسلام دست از این نوع اقدامات علیه  اسلام و پیامبر بزرگوار آن بردارند و با احتیاط عمل کنند.

,

ترقی اظهار کرد: هر جایی که آنان خواستند از طریق کاریکاتور چنین اهانت هایی را شروع کنند با واکنش عمومی مسلمانان در سطح جهان رو به رو شدند و با این کار امام خمینی(ره)  راه را برای برخوردهای غیر منطقی اسلام ناب بستند و امروز امثال سلمان رشدی جرأت تخریب و تکفیر پیامبر اسلام را ندارند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: این مسیر راه را برای رشد اسلام گرایی در جهان اسلام به گونه ای فراهم کرده است که امروز در عمق آمریکا و قاره های مختلف، اسلام و اسلام گرایی را به وضوح شاهد هستیم و به ویژه در اروپا نزدیک است که  اسلام را به عنوان دین پر طرفدار در اروپا مطرح شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه