اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس :

حضور مردم دشمنان نظام را شوکه کرد/ در آینده نزدیک گروه های تروریستی شاهد ضربات کوبنده ایران خواهند بود

حضور مردم دشمنان نظام را شوکه کرد/ در آینده نزدیک گروه های تروریستی شاهد ضربات کوبنده ایران خواهند بود
کمالی پور گفت:در آینده نزدیک گروه های تروریستی، داعشی و کسانی که می خواهند امنیت کشور را به مخاطره بیاندازند، شاهد ضربات کوبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به شهادت شب گذشته جمعی از کارکنان سپاه پاسداران و عرض تسلیت این مدافعین مرزهای کشور گفت: دشمن خط و نشان های بسیار زیادی برای کم رنگ کردن حضور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن کشیده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی ادامه داد: حتی تا این اندازه پیش رفته بود که برای انقلاب اسلامی ایران شرایطی را ایجاد کند که به چهل سالگی نرسد و در این راستا در می خواستند مردم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن نگیرند.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این در حالی است که حضور مردم موجب شوکه شدند دشمنان ایران شد؛ بنابراین دستپاچه و کورکورانه دست به تحرکاتی زدند که مطمئنا این حرکت در تداوم سیاست ها و دخالت های آنان در جهت ایجاد ضعف،  ترس و وحشت در بین مردم است.

,

کمالی پور با بیان اینکه نه تنها خون شهداء این انقلاب را تضعیف نکرده بلکه موجب استحکام و تثبیت نظام شده است، عنوان کرد: مطمئنا این اقدام تروریستی موجب می شود که ما در مقابله و مبارزه با ظلم، ستم و استکبار قوی تر، محکم تر و با انگیزه تر عمل کنیم.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد:  همان گونه که اعلام شده قطعا ما انتقام خون این شهدا را خواهیم گرفت و در آینده نزدیک گروه های تروریستی، داعشی و کسانی که می خواهند امنیت کشور را به مخاطره بیاندازند، شاهد ضربات کوبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه