اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

بیانیه مقام معظم رهبری منشور انقلاب برای دهه‌های بعد است/ باید فضا را در اختیار جوانان انقلابی قرار دهیم/ شنبه، برگزاری نخستین جلسه غیرعلنی مجلس در خصوص دستور رهبر انقلاب

بیانیه مقام معظم رهبری منشور انقلاب برای دهه‌های بعد است/ باید فضا را در اختیار جوانان انقلابی قرار دهیم/ شنبه، برگزاری نخستین جلسه غیرعلنی مجلس در خصوص دستور رهبر انقلاب
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری گفت: بیانیه مقام معظم رهبری منشور انقلاب برای دهه‌های بعد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام مقام معظم رهبری خطاب به ملت ایران اظهار کرد: این بیانیه مقام معظم رهبری منشور انقلاب برای دهه‌های بعد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: مقام معظم رهبری در این بیانیه به زیبایی گذشته را تحلیل فرموده و برای آینده هم یک مسیر را ترسیم فرمودند، ورود دهه پنجم انقلاب انقلاب مهم بود و در این راستا ایشان مسیر را مدبرانه نشان دادند.

,

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون قوای سه گانه یک منشور پیش رویشان دارند، ابراز کرد: مسیر آینده به خوبی از طرف مقام معظم رهبری تبیین شده و هیچ ابهامی در آن وجود ندارد.

,

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بهترین زمان این بیانیه را صادر فرمودند، گفت: اکنون نقشه راه انقلاب به صورت کاملا شفاف پیش روی ملت ایران و مسئولان قرار گرفته تا این انقلاب با پیروزی راهش را ادامه دهد.

,

احمدی با بیان اینکه مسئولان وظیفه سنگینی در این راستا دارند، عنوان کرد: مسئولان باید کم و کاستی‌ها را جبران کنند، البته کشور نیازمند یک انسجام و همدلی بوده و علاوه بر این کسانی که توان انجام مسئولیت‌ها را ندارند نباید مسئولیت‌ها را اشغال کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه باید فضا را در اختیار جوانان انقلابی قرار دهیم، تصریح کرد: این مسیر مدیران شجاع، پاک دست و انقلابی را می‌طلبد.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در خصوص دستور مقام معظم رهبری برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور اظهار کرد: از نظر بنده منظور ایشان حتی فراتر از ساختار اقتصادی بوده و به صادر کلان کشور تاکید فرموده‌اند، جلسه‌‌ای روز شنبه به صورت غیرعلنی خواهیم داشت که رئیس مجلس در این جلسه فرمایشات مقام معظم رهبری را برای نمایندگان توضیح خواهند داد.

,

وی بیان کرد: هنوز از جزئیات خبر نداریم اما قرار است آقای لاریجانی موضوع را برای نمایندگان بازکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه