اخبار داغ

استاندار زنجان:

یکسان سازی قیمت کالاهای اساسی باید اتفاق بیفتد/ نظارت بر بازار و تامین کالای شب عید مورد توجه جدی قرار گیرد

یکسان سازی قیمت کالاهای اساسی باید اتفاق بیفتد/ نظارت بر بازار و تامین کالای شب عید مورد توجه جدی قرار گیرد
استاندار زنجان استمرار نظارت‌ها و مراقبت از بازار بویژه در ایام پایانی سال را ضروری دانست و گفت: نظارت بر بازار و تامین کالای شب عید مورد توجه جدی قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا; فتح‌اله حقیقی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهار کرد: با توجه به کارشکنی‌ها و تلاش دشمنان در اِعمال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی به ملت ایران، انتظار می‌رود که مرغداران، دامداران، کشتارگاه‌ها، صاحبان صنوف و بازاریان همراهی بیشتری با مردم داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال بیان کرد: ملت ایران علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی حضوری گسترده‌تر از گذشته در راهپیمایی داشته‌اند.

,

استاندار زنجان عنوان کرد: پیام مردم ایران در روز ۲۲ بهمن با همراهی و حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی این بود که علیرغم مشکلات در راه انقلاب و آرمان‌های آن ایستادگی می‌کنیم ولی مسئولین و مدیران باید با ارائه طرح‌های موثر و عملیاتی از اِعمال فشارهای مضاعف به مردم بویژه اقشار آسیب پذیر بکاهند.

,

وی خاطر نشان کرد: مدیران باید همچون سرباز، در مقابل هجمه‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان از مردم دفاع کنند و اجازه ندهند فشار بیشتری به مردم وارد شود.

,

حقیقی گفت: بزرگترین وظیفه همه حفظ آرامش جامعه است و تلاش همه باید فراهم کردن بستری آرام برای زندگی مردم در جامعه باشد.

,

وی با تاکید بر نظارت بر بازار در ایام پایانی سال افزود: استمرار نظارت‌ها و مراقبت از بازار بویژه در ایام پایانی سال ضروری است و نظارت جدی بر بازار و تامین کالای شب عید باید با جدیت انجام شود.

,

استاندار زنجان ابراز کرد: در زمان برگزاری نمایشگاه‌هایی نظیر نمایشگاه بهاره در زنجان باید اقلام اساسی و مورد نیاز مردم با قیمت مناسب عرضه شود تا برای مردم سودمند باشد.

,

وی گفت: مدیرکل صمت استان باید با هماهنگی و مکاتبه با ستاد تنظیم بازار کشور، درخصوص یکسان‌سازی قیمت اقلام اساسی در بازارهای سراسر کشور و پیش‌بینی تمهیداتی جهت تشویق اصناف و بازاریان استان‌هایی که اقلام را به کمترین قیمت مصوب عرضه کرده‌اند اقدام کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه