اخبار داغ

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان:

توزیع 1307 تن اقلام پروتئینی در سطح استان زنجان/ توزیع گوشت قرمز منجمد در استان زنجان 411 درصد افزایش یافته است

توزیع 1307 تن اقلام پروتئینی در سطح استان زنجان/ توزیع گوشت قرمز منجمد در استان زنجان 411 درصد افزایش یافته است
رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به افزایش توزیع حدود 900 تن انواع پروتئینی در استان زنجان گفت: امسال یک هزار و 307 تن اقلام پروتئینی در سطح استان زنجان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حسین جعفری شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان در مورد توزیع گوشت قرمز وارداتی اظهار کرد: میزان توزیع گوشت قرمز منجمد در سال ٬96 135 تن توزیع شده بود که امسال تا به امروز 691 تن در استان گوشت توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه توزیع گوشت قرز در استان روند افزایش داشتیم بیان کرد: امسال نسبت به سال گذشته 411 درصد در توزیع گوشت منجمد افزایش داشتیم.

,

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان در مورد میزان توزیع گوشت گرم وارداتی نیز بیان کرد: در سال گذشته در حدود 21 تن گوشت گرم وارداتی در سطح استان زنجان توزیع شد.

,

وی ابراز کرد: امسال تا به امروز 200 تن گوشت گرم وارداتی در سطح استان زنجان در بین مردم زنجان توزیع شده است.

,

جعفری با بیان اینکه سال گذشته گوشت منجمد گوسفندی هیچ توزیعی نداشتیم افزود: امسال 24 تن توسط فروشگاههای تعیین شده توزیع شده است.

,

وی بیان کرد: توزیع گوشت گرم گوساله در سال گذشته نداشتیم که امسال اخیر به سبد توزیع استان زنجان اضافه شده و 15 تن در سطح استان توزیع شد.

,

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان خاطر نشان کرد: سال گذشته در بحث توزیع مرغ منجمد 565 تن توزیع داشتیم که 677 تن در سال جاری در استان زنجان توزیع شده است.

,

وی میزان توزیع اقلام پروتئینی امسال دو برابر سال گذشته افزایش یافته و امسال حدود 900 تن افزایش توزیع داریم ابراز کرد: در مجموع یک هزارو 607 تن انواع اقلام پروتئینی را در سطح استان زنجان داشتیم و این میزان در سال گذشته در مجموع حدود 712 تن بود.

,

جعفری بیان کرد: عمده توزیع‌های ما در اواخر پایانی سال اتفاق می‌افتد که که طبیعتا در ایام پایانی آمار توزیع ما بیشتر از این مقدار خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه