اخبار داغ

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان:

موزه کودک در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود

موزه کودک در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از افتتاح موزه کودک در استان خبر داد و گفت: موزه کودک در ۵۰۰ مترمربع طراحی شده و دارای ۵ غرفه و ۳ کارگاه عملی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، جواد زاهدی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی، از افتتاح موزه کودک در استان خبر داد و اظهار داشت: این موزه طی روزهای آینده و در هفته اول اسفند ماه با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح شده و در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد و گام خوبی برای آزمون و تجربه به وسیله کودکان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، ادامه داد: موزه کودک در ۵۰۰ مترمربع طراحی شده و دارای ۵ غرفه و ۳ کارگاه عملی است تا بتوانیم با مجموعه کمک‌های مربیان، این موزه را به مرحله بهره‌برداری برسانیم و کمک بسیار موثری برای آموزش غیرمستقیم کودکان فراهم می‌کند و یک مرکز پژوهشی خواهد بود.

,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، افزود: ۳ تن از اعضای کودک و نوجوان در جشنواره نقاشی بلغارستان حائز نشان نقره و دیپلم افتخار شده‌اند و مجموعا ۵۸ اثر ارسال کرده بودیم و از ایران مجموعا ۲۱ اثر در این جشنواره حائز رتبه شده اند.

,

وی، ابراز کرد: امسال برای اولین بار جشنواره پویانمایی تهران، آثار پویانمایی و انیمیشن این جشنواره ۱۲ الی ۱۶ اسفند ماه برای کودکان و نوجوانان کانون استان نمایش داده خواهد شد و این انیمیشن‌ها در سه سطح کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها طراحی شده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه