اخبار داغ

لیگ دسته یک فوتبال کشور؛

تیم نود، مس آسیایی را به زانو درآورد

تیم نود، مس آسیایی را به زانو درآورد
تیم فوتبال نود ارومیه در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل مس کرمان به نتیجه صفر صفر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر دیروز تیم ۹۰ ارومیه در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم مس کرمان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وحید بیاتلو سرمربی تیم ۹۰ ارومیه در آغاز این دیدار مهدی خسروی را به عنوان دروازه بان در کنار یامین فلاح، میرعلی سلیمانی، محمد عبادزاده، داوود شاهوراقی، فرشاد اسدی، محمد جلیزی، پیمان پورصادقی، رضا نبی زاده، وحید نعمتی و محمد زینالی به میدان فرستاد.

,

برای تیم مس کرمان نیز سیدمهدی اسلامی در درون دروازه، محمدحسین حیدری، مهدی شکوری نژاد، فرزاد حسین خانی، علی مرزبان، حمید کاظمی، احسان جودکی، امین جهان کهن، محمدوحید اسماعیل بیگی، میلاد باقری و عیسی پرتو به میدان رفتند.

,

در نیمه نخست مسابقه هر دو تیم به سمت دروازه‌های یکدیگر حمله کردند اما توپی وارد دروازه نشد و همچنین در این نیمه، محمد زینالی کاپیتان تیم فوتبال ۹۰ ارومیه از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

,

نیمه دوم بازی نیز با سوت حسین زیاری داور وسط این دیدار آغاز شد، تیم میزبان از همان ابتدا شروع به حمله کرد و صاحب چند موقعیت مناسب گل‌زنی شد اما دروازبان مس کرمان آن را مهار کرد.

,

در دقیقه ۶۳ بازی، وحید بیالتو برای تیم فوتبال ۹۰ دست به تعویض زد و عرفان پورافراز را جایگزین محمد جلیزی کرد در دقیقه ۸۴ بازی بار دیگر تعویض دوم تیم ۹۰ انجام شد و صائب محبی به جای پیمان پورصادقی وارد میدان شد.

,

در ادامه و با نزدیک شدن به دقایق پایانی این دیدار، سرمربی تیم ۹۰ برای تغییر نتیجه، بار دیگر دست به تعویض سوم زد و فرزاد محمدی را جایگزین فرشاد اسدی کرد و بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

,

با این نتیجه تیم ۹۰ ارومیه با ۲۲ امتیاز در رده دهم باقی‌ماند و مس کرمان با ۳۲ امتیاز جایگاه ششمی خود را حفظ کرد.

,

قضاوت این دیدار را «حسین زیاری» با کمک «محمد شاکر، مهدی نورمحمدی و رضوان سرشار» بر عهده داشتند و فریدون اصفهانیان ناظر فدراسیون در این مسابقه بود.

,

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه پنجشنبه گذشته در هفته پنجم رقابت های دور برگشت لیگ دسته یک کشور مقابل میزبان خود گل ریحان البرز با یک گل شکست خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه