اخبار داغ

در چهارمحال و بختیاری:

بهره برداری از ۸ طرح حوزه راه و شهرسازی

بهره برداری از ۸ طرح حوزه راه و شهرسازی
مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۸طرح حوزه راه راه و شهرسازی در چهارمحال و بختیاری با اعتبار بالغ بر ۲۱۶ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش حسینی مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: این طرح ها شامل راه های ارتباطی اصلی و روستایی، کمربندی سامان و فرهنگسرا است، که اعتبار آن از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

حسینی یاد آور شد: همچنین عملیات اجرایی احداث زمین چمن و بازی های ساحلی اشکفتک در زمینی به وسعت ۷ هزار متر مربع و ساخت مرکز جامع سلامت اشکفتک با زیربنای ۹۹۱ متر مربع آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری همچنین از افتتاح فاز اول کمربندی شهر سامان خبر داد و افزود: اجرای این طرح سال ۸۸ آغاز شد که امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای اجرای فاز اول کمربندی کنارگذر شهر سامان ۲۰۰ میلیارد ریال است، طول این محور با رمپ‌های اتصالی ۷.۵ کیلومتر و عرض آن ۲۲.۵ متر است.

حسینی خاطرنشان کرد: ۶۵ هزار تن آسفالت برای روکش این کنارگذر استفاده شده است، اجرای این کمربندی باعث کاهش بار ترافیکی شهر سامان و همچنین پایین آمدن آمار تصادفات در این شهر می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه