اخبار داغ

در جلسه شورای ترافیک مطرح شد:

گلایه فرمانده پلیس راه کهگیلویه و لنده از وضعیت راه ارتباطی لنده به دهدشت/ زیادشدن تصادفات برون شهری/بازی باجان مردم خط قرمز پلیس است

گلایه فرمانده پلیس راه کهگیلویه و لنده از وضعیت راه ارتباطی لنده به دهدشت/ زیادشدن تصادفات برون شهری/بازی باجان مردم خط قرمز پلیس است
سرهنگ عابدی از وضعیت جاده برون شهری لنده به دهدشت و وجود چندین نقطه 100حادثه خیز و عدم رفع این نقاط در این محور از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای به شدت گلایه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، فرمانده پلیس راه شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده در جلسه شورای ترافیک شهرستان لنده با اشاره به نقش پلیس راه در کاهش تصادفات جاده ای گفت: امروز شاهد رشد فرهنگ رانندگی در سطح شهر و بیرون از شهرها هستیم که مرهون تلاش های شبانه روزی پلیس در جهت فرهنگ سازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

وی افزود: اهمیت جان شهروندان به خصوص مسافران در خودروها برای پلیس یک امر ذاتی و حیاتی است که به نحوی می توان گفت خط قرمز پلیس راه نیز تلقی می شود.

,

 

,

سرهنگ شاهپورعابدی تصریح کرد: وضعیت راه ارتباطی لنده به دهدشت چندان مناسب نیست چرا که چندین نقطه 100درصد حادثه خیز وجود دارد که می توان با کمترین هزینه این نقاط را رفع کرد و از بروز حادثه ای جلوگیری کرد.

,

 

,

وی تاکیدکرد: همه مشکلات را نمی توان در یک جلسه و به یک باره حل کرد ولی می توان به صورت مقطعی و با برنامه ریزی درست آنان را رفع کرد.

,

 

,

فرمانده پلیس راه شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده گفت: برابر آمارها تصادفات برون شهری به نسبت تصادفات دورن شهری چندین برابر  شده است که مهمترین علت آن عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی است.

,

 

,

وی اظهارکرد: حفظ جان مردم به خصوص سرنشینان یک خودرو برای پلیس راه واجب است و در این راه با هیچ راننده خاطی و متخلف با سادگی عبور نخواهیم کرد.

,

 

,

عابدی در ادامه برخی از نقاط حادثه خیز را نام برد و از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خواست تا در صورت امکان نسبت به رفع این نقاط تا قبل شروع سفرهای نوروزی به این شهرستان بر طرف شوند.

,

 

,

وی تاکیدکرد: ورودی پل لنده به سوق نیازمند روشنایی است به طوری که ماهیانه دو تصادف را در مبادی ورودی و خروجی این پل شاهد هستیم.

,

 

,

فرمانده پلیس راه دهدشت-بهبهان گفت: نقاط حادثه خیز روستای ایدنک که تا کنون محل وقوق چندین حادثه است باید ساماندهی شوند.

,

 

,

عابدی خاطر نشان کرد: پیچ تنگ گلی که یکی از خطرناک ترین نقاط حادثه خیز است و تا کنون چندین تصادف مرگ بار صورت گرفته است باید تعریض و بازگشایی شود.

,

 

,

وی تاکیدکرد: همه ما باید به گونه ای رفتار کنیم که در این ایام نوروز کام خانواده ای به واسطه تصادف تلخ نشود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه