اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

مجمع بسیج باید به دنبال برنامه مدون و حل مسائل باشد/ضرورت برخورد قاطعانه با افرادی که سال ها استان را چپاول کرده اند

مجمع بسیج باید به دنبال برنامه مدون و حل مسائل باشد/ضرورت برخورد قاطعانه با افرادی که سال ها استان را چپاول کرده اند
سردار ابوحمزه گفت:برخی در استان به دنبال مقام و قدرت هستند و برخی سالهاست که استان را چپاول کرده اند که باید با قاطعیت با آنان برخورد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به گزارش راه آرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در مجمع بسیج استان کرمان با اشاره به تدابیر  هوشمندانه رهبر انقلاب اسلامی در بخش های مختلف گفت: از مردم عزیز به دلیل حضور مدبرانه و مخلص در ۲۲ بهمن که نقطه عطفی در تاریخ اسلامی خواهد بود، تقدیر و تشکر می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی با اشاره به حادثه انتحاری شب گذشته که در سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد،گفت: این حادثه با هدایت آمریکا یی ها، صیونیست ها، امارات و عربستان برعلیه نیروهایی سپاه انجام داده شد و آنان می خواستند چهل سال انقلاب را تحت الشعاع قرار دهند؛ آنان بدانند که سپاه تقاص سنگینی از آنان خواهد گرفت.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد:آنان می خواهند خدشه ای بر امت اسلامی و امام بزرگوار و سپاه وارد کنند؛ در صورتی که اگر ادعای مردی دارند به میدان بیایند و رو در رو بجنگند؛ که این مسئله قدرت نیست بلکه ضعفی است که در اربابانشان و نیروهای عملکردشان است و این تاثیری بر نظام نخواهد داشت.

,

این مقام مسئول افزود: آنان بدانند تمامی فرزندان انقلاب برای شهادت آماده اند و این لباس تن بچه های سپاه لباس شهادت است؛ که برخی در دفاع مقدس، برخی در مرزها و برخی در مکه و مدینه و برخی در ترورها لبیک می گویند.

,

سردار ابوحمزه بیان کرد:همه پاسداران در پسطح کشور اعم از فرماندهان تا نیروهای پاسدار آماده شهادتند؛ چرا که شهادت را تعالی روح در پیشگاه خداوند می دانند.

,

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و در رأس آنان آمریکا در سطح منطقه و فرا منطقه ای، معاندین و مخالفین  و به ویژه سلطنت طلب ها به دنبال سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت  و دراز مدت هستند، ابراز کرد: در خصوص برنامه های کوتاه مدت آنها به دنبال امکاناتی هستند تا در کشور آشوب و ناامنی ایجاد نمایند؛ آنان به سراغ همه اقشار مختلف رفتند و آنها را تشویق و تهییج نمودند تا به هدفشان برسند اما در هیچ یک موفق نشدند که این اقشار را به عنوان ایجاد ناامنی در کشور استفاده نمایند .

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: دشمن در زمینه برنامه های میان مدت به دنبال فشار اقتصادی وتحریم ها وایجاد ناامیدی و یاس نسبت به شرایط کنونی و آینده انقلاب هستند؛هدفی که آنان دنبال می کنند عدم کارآمدی و کارآیی نظام و یاس و ناامیدی نسبت به آینده انقلاب است و از همه ابزار و امکانات استفاده می کنند تا به همه اهداف خود برسند.

,

این مقام مسئول گفت:در هدف دراز مدت آمریکا، اروپا و عوامل وابسته به آنان فرقی نمی کنند و هدف آنان براندازی نظام جمهوری اسلامی است و  متاسفانه برخی از مسئولین در این رابطه دقت نمی کنند.

,

وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) بارها در این رابطه هشدار داده اند که از روز اول آمریکا یی ها قابل اعتماد نیستند و امروز هم مقام معظم رهبری می گویند که اروپایی ها قابل اعتماد نیستند.

,

سردار ابوحمزه ادامه داد:برخی در مجلس شورای اسلامی می گویند که ما مشکلی با اروپایی ها نداریم و برای اینکه از تحریم ها و مشکلات اقتصادی فاصله بگیریم باید به سمت اروپایی ها برویم و این در حالی است که اروپائیان از آمریکا می ترسند و بدون اجازه او آب نمی خورند، آنها نمی آیند آمریکا را رها کنند و به ایران بچسبند.

,

این مقام مسئول گفت: موضوعات fatf و پالرمو و اینتکس بازی اروپائیان است؛ همه از جمله مسئولین در تیم مذاکره کننده باید توجه کنند؛ هر چه ما به سمت آنها برویم و در مقابل آنان فروتنی و تواضع از خود نشان دهیم به ضرر انقلاب اسلامی خواهد بود.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد:حرف آمریکا این است که ایران باید پای خود را از منطقه عقب بکشاند و دست از حمایت لبنان، سوریه و یمن بردارد؛ولی متاسفانه هنوز برخی از مسئولین می گویند باید ارتباط با اروپا داشته باشیم.

,

وی ادامه داد:کشور فرانسه حدود ۱۳ هفته است که مردم خود را به خاک و خون کشانده است این روشنفکران کشور ما که می گفتند فرانسه مهد تمدن، آزادی و زندگی است چرا در این رابطه چیزی نمی گویند؛ باز برخی می گویند مشکل ما با فرانسه و اروپا حل می شود باید گفت آنها بدون اجازه آمریکا آب نمی خورند.

,

سردار ابوحمزه افزود: باید گفت مشکلاتی که در حال حاضر با آن روبرو هستیم تنها ۳۰ درصد آن به تحریم ها بر می گردد مابقی آن به داخل کشور بر می گردد؛مشکل این است که اقتصاد مقاومتی را ایجاد و با مفاسد اقتصادی برخورد قاطع نمی کنیم.

,

این مقام مسئول اظهار کرد:ما در هزاران موضوع از جمله علمی و دفاعی را حرف اول نه تنها در منطقه بلکه در جهان می زنیم و آن وقت در زمینه تغذیه مشکل داریم و این مشکلات حل نمی شوند؛ مگر با مدیریت جهادی و همه ما باید به دنبال منشور دهه پنجم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری ترسیم و ابلاغ شده باشیم.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد:برخی در استان به دنبال مقام و قدرت هستند و برخی سالهاست که استان را چپاول کرده اند که باید با قاطعیت با آنان برخورد شود؛ استان کرمان بهشت معادن است و از ذخایر زمینی و زیر زمینی فراوانی برخوردار است که نه تنها خود استان بلکه دیگر استانها را نیز تأمین نماید؛ ولی متاسفانه با وجود این همه منابع ۶۰۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد وجود  دارد، چه کسی باید به دنبال حل آن باشد.

,

وی با بیان اینکه مجمع بسیج باید به دنبال طرح، برنامه مدون و حل مسائل باشد، ابراز کرد: هر جایی که همت کردیم و مدیریت جهادی داشتیم به نتیجه رسیدیم و هرجا که زانوی غم بغل گرفتیم نتیجه ای نداشت.

,

سردار ابوحمزه در پایان خاطر نشان کرد: تاکید رهبر بر جوانان مدیریت جهادی و انقلابی است و خطاب ایشان به همه مسئولین از رئیس قوه قضائیه تا خود رئیس جمهور، افراد حقیقی و حقوقی است که اگر از تمام ظرفیتها استفاده کنیم به پیروزی خواهیم رسید.

,


انتهای پیام

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه