اخبار داغ

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس:

جنایت تروریستی سیستان به خاطر عصبانیت دشمن بود/ آمریکا و اسرائیل هرطور شده می‌خواستند کام ملت ایران را تلخ کنند/ ضربت متقابل و محکم ‏در انتظار عاملان حمله تروریستی

جنایت تروریستی سیستان به خاطر عصبانیت دشمن بود/ آمریکا و اسرائیل هرطور شده می‌خواستند کام ملت ایران را تلخ کنند/ ضربت متقابل و محکم ‏در انتظار عاملان حمله تروریستی
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس‏ با اشاره به حمله انتحاری به نیروهای جان برکف سپاه گفت: جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان به خاطر عصبانیت دشمن بود‏.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اتفاق روز گذشته در سیستان و بوچستان افتاد که یک اقدام تروریستی علیه نیروهای سپاه بود، نشام می‌دهد که دشمنان نظام جمهوری اسلامی در راس آنها آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به شدت از ملت ایران و کسانی که در طول این چهل سال همراه نظام و انقلاب بودند، عصبانی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی مردمی از اول انقلاب در خط مقدم این حرکت بوده و توانسته با کمک مردم و نیروهای بسیج چهل سال از انقلاب و دستاوردهای آن پاسداری کند.

,

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس‏ با بیان اینکه امسال دشمنان انقلاب به خصوص آمریکایی‌ها مرتب دنبال این بودند که نظام جمهوری اسلامی 40 سالگی‌اش را نبیند، ابراز کرد: ملت ایران خلاف نظر دشمن را ثابت کرد و پروشورتر و باشکوه‌تر از گذشته در سطح کشور و راهپیمایی‌ها حضور پیدا کردند.

,

وی با تاکید بر اینکه حضور ملت ایران در جشن چهل سالگی انقلاب مشت محکم بردهان دشمنان نظام بود، عنوان کرد: دشنمان تصور می‌کردند که مردم به دلایل مشکلات اقتصادی و معیشتی از نظام فاصله گرفتند اما مردم بابصیرت ایران مشت محکمی بر دهان دشمن زده و ثابت کردند که این مشکلات نمی‌تواند ملت را از نظام و انقلاب جدا کند.

,

اسماعیلی تصریح کرد: این موضوع باعث شده تا دشمن از دست ملت ایران و کسانی که از دستاوردهای انقلاب اسلامی با جان و دل دفاع می‌کنند، عصبانی باشد بنابراین جنایت تروریستی روز گذشته از نظر ما از این دشمن بعید نیست چرا که آنها هرطور که بوده می‌خواستند کام ملت ایران را تلخ کنند.

,

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه اخیر در خصوص اینکه ایران در هیچ معرکه‌ای حتّی با آمریکا و صدّام، گلوله‌ی اوّل را شلّیک نکرده و در همه‌ی موارد، پس ‌از حمله‌ دشمن از خود دفاع کرده و البتّه ضربت متقابل را محکم فرود آورده است، تاکید کرد: به طور یقین دشمنان و عاملان این حادثه تروریستی جواب دندان شکنی نسبه به این اقدام دریافت خواهند کرد.

,

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جمهوری اسلامی با کسانی که اینگونه می‌خواهند امنیت ما را زیر سوال ببرند، برخورد قاطع و جدی خواهد کرد.

,

وی گفت: دشمن بداند در هر شرایط و در هر صحنه‌ای که بخواهد امنیت جمهوری اسلامی را با تهدید مواجه کند پاسخ کوبنده و محکمی دریافت خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه