اخبار داغ

ماسک وطن پرستی رسانه نماها افتاد؛

هلهله فیک نیوزها در شهادت جوانان ایران

هلهله فیک نیوزها در شهادت جوانان ایران
جای تعجب نیست که برخی رسانه ها و کانال ها که دم از ایران و ایرانی می زنند و وطن پرستی را پیش کش همه ی کلمات و جملات خود می کنند با شنیدن خبر شهادت جوانان پاسدار ایران هلهله سر دهند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان ؛خبر این بود " حمله تروریستی به اتوبوس مرزداران سپاه در سیستان و بلوچستان"

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , راه آرمان, راه آرمان,

یک جمله به وسعت ایران بزرگی که همین دو روز پیش به جهانیان فهمانده بود بعد از 40 سال از انقلاب، همچنان ایستاده ایم و ما پخته تر و با صلابت تر از گذشته بر عهد پدرانمان مانده ایم.

,

این انفجار یک ماشین مملو از مواد منفجره در کنار اتوبوس حامل پاسداران ایران نبود بلکه کینه ی دیرینه از انقلاب و ایران بود که این چنین زخم دمل خود را ترکانید و جای تعجبی نیست که حامیان و دنباله داران این تروریست ها اکنون بر تعفن این اقدام  به دور از انسانیت شادی کنند.

,

باز هم جای تعجب نیست که برخی  رسانه ها و کانال ها که دم از ایران و ایرانی می زنند و وطن پرستی را پیش کش همه کلمات و جملات خود می کنند با شنیدن این خبر هلهله سر دهند .

,

سوال این جاست،این خارج نشینان، ایران و ایرانی را چه توصیف می کنند؟و وطن پرستی برایشان چه معنا دارد؟

,

به شهادت رسیدن و زخمی شدن عده ای از جوانان ایران را نه تنها محکوم نمی کنند بلکه بر طبل شادی می کوبند و بر حمایت از تروریستها می نوازند.

,

بر خلاف تمامی سیاست ها و تکنیک هایی که این رسانه ها مشق می کنند و مردم را به سوی خودشان بکشانند تا رهبرشان شوند اما درست در مواقع حساس قلم از دستشان در می رود و نقاب واقعی شان را به تصویر می کشد.

,

درست آنجا که ایرانیان با حضور پرشکوه خود  در جشن پیروزی انقلاب هم صدا با هم برائت از مستکبران می جویند آنان این اقدام را کوچک شمرده و نادیده می گیرند.

,

آنجا که جوانان ایران، پاسداران و مرزداران این مرز و بوم برای تمامیت ارضی و ارزش های انقلاب شبانه روز تلاش می کنند اما دد منشان و دشمنان به دنبال جان آن ها، ماشین های پر از کینه و خشم خود را منفجر می کنند، این رسانه ها همراه با مردم نیستند و چنین اقدامی را حمایت می کنند.

,

نه تنها عقل سلیم بلکه اگر به یک دیوانه رسم و رسوم این فیک نیوزها را بگویی خواهد دانست که این افراد با مردم ایران نیستند بلکه علیه آنانند آن جا که  بر کرسی غارت این مرز و بوم بنشینند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه