اخبار داغ

تحلیگر مسائل سیاسی؛

انقلاب اسلامی، اقتدار و عزت را به ایران بخشید/ اجرای سیاست های اقتصادی راه حلی برای مشکلات

انقلاب اسلامی، اقتدار و عزت را به ایران بخشید/ اجرای سیاست های اقتصادی راه حلی برای مشکلات
تحلیگر مسائل سیاسی گفت: قبل از انقلاب ملت ایران در تمام زمینه ها به استکبار جهانی وابسته بود اما در انقلاب اسلامی با درایت امام و رهبری و اتحاد و استقامت مردم هیچ وابستگی به استکبار نداشتیم و ایران تنها یار یارو مظلمان جهان بود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر خداداد خدادای  تحلیلگر مسائل سیاسی و استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به بیانیه مهم و راهبردی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی گفت: مقام معظم رهبری در این بیانیه ۷ سرفصل اساسی ویژگی های پر افتخار انقلاب اسلامی را بیان کردند و لذا توصیه های معظم له باید چراغ هدایتگر در پیشبرد امور کشور و عملکرد مسئولان در اجرای امور کشور باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

خدادادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این بیانیه فرمودند: انقلاب اسلامی راه نجات از اقتصاد ضعیف و وابسته و فاسد دوران طاغوت را به ما نشان داد، ولی عملکردهای ضعیف، اقتصاد کشور را از بیرون و درون دچار چالش ساخته است افزود: راه مردانگی را از انقلاب آموختیم، قبل از انقلاب ملت ایران در تمام زمینه ها به استکبار جهانی وابسته بود اما در انقلاب اسلامی با درایت امام و رهبری و اتحاد و استقامت مردم هیچ وابستگی به استکبار نداشتیم و ایران تنها یار یارو مظلمان جهان بود .

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب بارها تاکید کردند که تنها راه حل مشکلات کشور اقتصادی مقاومتی است در این بیانیه هم فرمودند:راه‌حلّ این مشکلات، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که باید برنامه‌های اجرائی برای همه‌ی بخشهای آن تهیّه و با قدرت و نشاط کاری و احساس مسئولیّت، در دولتها پیگیری و اقدام شود.

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور و نظر کارشناسان و بزرگان نظام تنها راه نجات اقتصادی کشور تکیه بر اقتصاد مقاومتی است.

خدادادی افزود: راه حل به چرخش در آوردن چرخه اقتصاد در حال حاضر حمایت و توجه دولت به تولید داخلی است ، اگر دولت از صنایع و کارخانجات داخلی حمایت کند تولیدات و صنایع رونق می گیرند و به دنبال آن نیاز به جذب نیروی انسانی نیز بیشتر می شود که در این حالت مسئله اشتغال نیز خود به خود حل می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، اقتدار و عزت را به ایران بخشید افزود: در ۴۰ سال گذشته مردم منتخبین خود را در مجلس، دولت و مجلس خبرگان با صلاحدید خود انتخاب کرده‌اند یعنی مولفه جمهوری اسلامی در شعار اصلی «استقلال»، «آزادی»، «جمهوری اسلامی» نیز در این مدت عملیاتی شده است.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه