اخبار داغ

عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره):

توصیه‌های مقام معظم رهبری برای گام دوم انقلاب امیدآفرین است/ مسئولان از اعتماد بی‌نتیجه به غرب درس بگیرند

توصیه‌های مقام معظم رهبری برای گام دوم انقلاب امیدآفرین است/ مسئولان از اعتماد بی‌نتیجه به غرب درس بگیرند
عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: توصیه‌های مقام معظم رهبری چراغ راهی برای آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و حرکت در این مسیر با حفظ ارزش‌ها و اصول قبلی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا خانلری در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر گام دوم انقلاب، اظهار کرد: رهبری تاکید بر امید واقع بینانه و نقش بی بدیل جوانان دارند که بعد از موفقیت ۴۰ساله انقلاب و راهپیمایی با شکوه ۲۲بهمن امسال، امیدواری واقع بینانه‌ای به آینده داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی با بیان اینکه امروز رسالت بزرگی متوجه نقش و حضور جوانان است، افزود: انقلاب اسلامی برخلاف سایر نهضت‌ها و انقلاب‌های دیگر که فقط تغییر حکومت داشتند، موفق شد آرمان‌هایش را حتی بعد از ۴۰ سال حفظ کند.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: در ابتدای دهه پنجم انقلاب به سمت تمدن سازی حرکت می‌کنیم یعنی همان نقشه راهی که امام راحل ترسیم کرده بودند را با موفقیت طی کردیم و اکنون در شرایطی هستیم که تمدن سازی داشته باشیم.

,

خانلری با بیان اینکه انقلاب هر دو ویژگی دین و دنیا را دارد، بیان کرد: در گذشته دنیا دو قطبی بود که بین غرب و کمونیست تقسیم می‌شد اما در همین ۴۰سال از بین رفتند و امروز نظام اسلامی در برابر ابر قدرت غرب ایستاده است.

,

غرب و امریکا رو به زوال است

, غرب و امریکا رو به زوال است,

کارشناس مسائل سیاسی افزود: مشکلات غرب هم در شرایط کنونی حکایت از افول آن دارد و ما تضادی بین جوشش انقلابی و نظام سیاسی و اجتماعی نداریم که این از دستاوردهای بزرگ در ۴۰سال است.

,

وی تصریح کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری، نظام ما قدرتمند ولی مهربان است چراکه هیچگاه اولین گلوله را ما شلیک نکردیم و نخواهیم کرد و این نشان از مهربانی و گذشت نظام اسلامی دارد.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با بیان اینکه جامعه اسلامی به ویژه جوانان باید زمینه ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم کنند، گفت: ما این حرکت را مستقل و از صفر آغاز کردیم و انقلاب ما به هیچ وجه الگو گرفته از شرق و غرب نیست.

,

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: خوشبختانه بعد از جنگ هشت ساله توانستیم ثبات و امنیت را در کشور حفظ کنیم که باید قدردان نعمت امنیت و آسایش در کشور باشیم که به برکت خون شهدا حاصل شده است.

,

خانلری ابراز کرد: موتور پیشران علم و فناوری پس از انقلاب حرکت کرده و پیشرفت‌های خیره کننده‌ای در این زمینه داشتیم؛ همچنین مشارکت سیاسی و به عبارتی حضور در انتخابات و مردم سالاری از دستاوردهای بزرگ انقلاب است.

,

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نسبت به بصیرت افزایی بین مردم و ملت مسلمان و پیشروی به سمت برقراری عدالت تاکید دارند و افزایش معنویت و اخلاق برای بهبود و ترویج شعور اخلاقی و معنوی در جامعه از دیگر توصیه‌های ایشان است.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: مقاومت در مقابل استکبار از ویژگی‌های مثبت و برجسته نظام اسلامی است و براساس این آرامان هیچگاه نباید در مقابل دشمن سر خم کنیم.

,

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اقتدار جمهوری اسلامی در این چهل سال هر روز بیشتر شده به طوری که امروز در مرزهای رژیم صهیونیستی می‌توانیم اقتدار خود را  نشان دهیم.

,

خانلری تاکید کرد: براساس بیانات مقام معظم رهبری باید به نیروی جوان و مستعد به عنوان سرمایه بزرگ کشور توجه کنیم؛ ما دارای ذخایر و منابع طبیعی خوبی هستیم که باید در آینده به نحو بهینه استفاده کنیم.

,

وی افزود: یکی از مسائل مهم این است که عقب ماندگی علمی را باید با شتاب و سرعت بیشتری پشت سر بگذاریم و از طرفی به اقتصاد قوی نیاز داریم چراکه اگر در این حوزه ضعف داشته باشیم، زمینه وابستگی و فساد را به وجود می‌آورد.

,

طهارت اقتصادی سرلوحه انتخابات پیش رو باشد

, طهارت اقتصادی سرلوحه انتخابات پیش رو باشد,

عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) بیان کرد: در دومین گام از انقلاب اسلامی باید عدالت و مبارزه با فساد سرلوحه کار همه ما قرار گیرد؛ یکی از جملات کلیدی مقام معظم رهبری “طهارت اقتصادی” است که به ویژه مسئولان باید توجه کنند.

,

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: با توجه به اینکه انتخابات پیش رو را داریم “طهارت اقتصادی” مهمترین نکته‌ای است که باید مورد توجه قرار گیرد و اساسا شرط مشروعیت افراد باشد.

,

خانلری بیان کرد: استقلال و آزادی و عزت ملی مهمترین دستاورد انقلاب است که ۴۰سال تداوم داشته است و اعتماد به امریکا و اروپا اشتباه محض است که باید مسئولین از این مسئله درس بگیرند.

,

وی با بیام اینکه سبک زندگی ایرانی اسلامی باید با غرب فاصله معنی‌دار داشته باشد، افزود: دشمنان به هر نوع توطئه‌ای دست زدند اما امروز انقلاب و جمهوری اسلامی با صلابت ایستاده و راه خود را ادامه می‌دهد.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: توصیه‌های مقام معظم رهبری چراغ راهی برای آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و حرکت در این مسیر با حفظ ارزش‌ها و اصول قبلی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه