اخبار داغ

رئیس جشنواره منادیان فرهنگ اختتامیه جشنواره:

هدف از جشنواره ایجاد شور و نشاط بین بسیجیان است/ ۱۲۰ نفر برگزیده دومین جشنواره منادیان فرهنگ

هدف از جشنواره ایجاد شور و نشاط بین بسیجیان است/ ۱۲۰ نفر برگزیده دومین جشنواره منادیان فرهنگ
رئیس جشنواره منادیان فرهنگ اختتامیه جشنواره گفت: هدف از برگزاری اختتامیه جشنواره منادیان فرهنگ بسیج، ایجاد یک شور و نشاط در بین بسیجیان همدان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،‌ سردار مهدی فرجی پیش از ظهر امروز در اختتامیه جشنواره منادیان فرهنگ با تبریک چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و با اشاره به پیام رهبری گفت: این پیام  مسیر آینده را مشخص و روشن کرده و باید پیان مقام معظم رهبری را چندین بار به عنوان راهبرد برای انقلاب و 40 سال آینده مطالعه کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،‌,

وی با اشاره به عملیات تروریستی روز گذشته و شهادت رزمندگان اسلام افزود: این یک عملیات طراحی شده با همکاری چند سرویس جاسوسی بود که انجام شد.

,

رئیس جشنواره منادیان فرهنگ با بیان اینکه امسال دومین سالی است که جشنواره منادیان فرهنگ را برگزار می‌کنیم، گفت: این جشنواره، بهانه‌ای است تا فعالان فرهنگی را دور هم جمع کرده و به بررسی دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات بپردازیم و همچنین یک تقدیر از کسانی که در عرصه‌های مختلف در حال فعالیت برای انقلاب هستند، داشته باشیم.

,

وی ادامه داد: انتخاب افراد بر این اساس انتخاب و نظر فرمانده ناحیه، فرمانده حوزه و هیأت اندیشه‌ورز بوده و هرگز براساس نگاه شخصی نبوده است.

,

فرجی حنجره‌های انقلاب، مجاهدان مهذب، فعالان هنری و ادبی، راهیان نور، مراسمات حسینی، رسانه و فضای مجازی و اقتصاد مقاومتی را به عنوان برخی از عرصه‌های این جشنواره معرفی کرد.

,

وی با بیان اینکه هدف از  برگزاری اختتامیه جشنواره منادیان فرهنگ بسیج، ایجاد یک شور و نشاط در بین بسیجیان همدان است، خاطرنشان کرد: نواحی ۹ گانه و مرکز قهاوند با بکارگیری هیأت اندیشه ورز اسامی را به فرهنگی اعلام کردند و ۱۵ تا ۲۵ دی از میان ۳۰۰ نفر ۱۲۰ نفر برگزیده نهایی دومین جشنواره شدند.

,

رئیس جشنواره منادیان فرهنگ در ادامه گفت: دشمن با تمام توانش برای ایجاد مشکل ورود کرده  و پنج تن از سازمان پنتاگون و سازمان خزانه‌داری  و ۱۶ رده اطلاعاتی دستورالعمل را مشخص کرده‌اند.

,

وی با بیان اینکه در جلسه سری خودشان چهار مطلب را دنبال کرده و در داخل کشور هر چهار مورد را بصورت ترکیبی و همزمان اجرا می‌کنند، تصریح کرد: آنها می‌گویند که اگر می‌خواهید یک کشور و مردمش را از بین ببرید باید جلوی مواد غذایی را بگیرید و تجارت آن را مختل کنید.

,

فرجی افزود: آنها می‌گویند که اگر حکومتی را می‌خواهید ساقط کنید پول آن را بی‌ارزش کنید و اگر می‌خواهید در کشوری شکاف ایجاد کنید  طبقه مرفه را تقویت کنید.

,

وی با اشاره به هشت راهبرد دشمن، بیان کرد: اکنون آخرین راهبرد دشمن، ایجاد بی‌ثباتی و دلسرد کردن مردم از نظام  و انقلاب است که البته در این مسیر نتیجه نگرفته است.

,

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: در کشوری اگر رهبر، مکتب و مردم  آن بزرگ باشند آن ملت و کشور هر چقدر هم دشمن بزرگ باشد، شکست‌ناپذیر است.

,

برخی افراد در داخل مأمور دلسرد کردن مردم هستند

, برخی افراد در داخل مأمور دلسرد کردن مردم هستند, برخی افراد در داخل مأمور دلسرد کردن مردم هستند,

وی با بیان اینکه برخی افراد مأموریت دارند مردم را از نظام دلسرد کنند، گفت: بخشی از مشکلات کشور به دشمن برمی‌گردد اما بخش زیادی از آن به داخل و افرادی برمی‌گردد که مأمور دشمن هستند تا کار را انجام دهند.

,

فرجی ادامه داد: مردم ما در روز 22 بهمن به خیابان آمدند و حمایت خود را از نظام و انقلاب نشان دادند ولی دشمن سریع پاسخ خود را با عملیات تروریستی روز گذشته نشان داد و سعی کرد این حضور مردم را تلافی کند.

,

وی خاطرنشان کرد: طراحی برآورد‌های ما بر اساس دشمن بزرگ است و آمریکایی‌ها می‌دانند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه