اخبار داغ

رئیس ستاد اجرائی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی:

آرزوهای استکبار جهانی با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایان رفت

آرزوهای استکبار جهانی با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایان رفت
رئیس ستاد اجرائی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی گفت: بعد از ۴۰ سال درخت تنومند انقلاب سایه خود را در کل جهان گسترده و این افتخار بزرگی برای امت ایران اسلامی است که پرچم‌دار اسلام در جهان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، محسن شکرنیا صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در محل نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی، اظهار داشت: اگر عملکرد نهاد یا مجموعه ای اطلاع رسانی نشود قطعا در محیط کوچک خود باقی مانده و در همین راستا خبرنگاران با فکر فعال و تلاش های خود در گسترش اخبار فعالیت ها، آن را به گوش مردم در اقصی نقاط می رسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: دهه فجر، زمینه‌ساز بوجود آمدن حاکمیت نور الهی و قرآنی است که با همت و جهاد و حضور در صحنه مردم انقلابی ایران به رهبری امام و با تکیه بر ایمان الهی و اسلامی پیروز شد و همه باورهای دروغین چندین سده گذشته که بر علیه دین از طریق نظریه‌پردازان و مکاتب شرقی و غربی سمپاشی شده بود، را برهم زد.

,

رئیس ستاد اجرائی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی، ادامه داد: بعد از ۴۰ سال درخت تنومند انقلاب سایه خود را در کل جهان گسترده و این افتخار بزرگی برای امت ایران اسلامی است که پرچم‌دار اسلام در جهان شد.

,

وی، گفت: به همان اندازه که اسلام قدرتمندتر شد، شرق و غرب رو به زوال رفته و قدرت آن ها نیز فروکش کرد به قدری که آمریکا بعد از اضمحلال قدرت شرق و سوسیالیستی اتحاد جماهیر شوروری که ادعای کدخدایی در جهان داشت، در مقابل انقلاب اسلامی قدرت خود را از دست داد و ما اکنون در شروع دهه پنجاه انقلاب اسلامی به کوری چشم استکبار جهانی به رهبری آمریکا قرار داریم.

,

شکرنیا، ابراز کرد: کسانی که از چندین سال و ماه پیش به امید رسیدن به اهداف شیطانی خود و حتی از چند هفته پیش اظهار می‌کردند که ایران چهلمین سالگرد انقلاب خود را نخواهد دید، ولی حضور باصلابت و پرشور مردم در ۲۲ بهمن امسال، به همه آرزوهای استکبار جهانی پایان داد و به جهان نشان داد که انقلاب الهی است و قدرت الهی بر حق است.

,

وی، گفت: از زمان سالگرد انقلاب در سال ۹۶، حسب رهنمودهای مقام معظم رهبری، ستاد چهلمین سالگرد تشکیل شد و ۲۳ کارگروه اجرائی و ۱۳ کارگروه تخصصی شورای سیاستگذاری، کارهای عظیم این ستاد را در سطح استان شروع کردند و مشابه ساختار استانی در شهرستانها نیز کار خود را آغاز کردند و تاکنون فقط از طریق گارگروه‌های ستاد اجرائی و تخصصی بیش از ۱۷ هزار نوع برنامه ابلاغ شده و از این تعداد حدود ۵۰ برنامه شاخص انتخاب و به ستاد مرکزی اعلام شده و نوع برنامه‌ها گسترده‌تر، تاثیرگذارتر و مردمی‌تر و در عین حال از نظر سیاست ستاد اجرائی در رابطه با ارائه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در حوزه‌های مختلف فعال تر بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه