اخبار داغ

امام جمعه طبس:

خون شهدا مردم را در دفاع از اهداف اسلام مصمم‌تر می‌کند/ رسانه‌های مزدور بیگانه بین ملت جایگاهی ندارند

خون شهدا مردم را در دفاع از اهداف اسلام مصمم‌تر می‌کند/ رسانه‌های مزدور بیگانه بین ملت جایگاهی ندارند
امام جمعه طبس گفت: خون شهدا جوش و خروشی را در مردم ایجاد می‌کند و مردم در راه دفاع از اهداف انقلاب و نظام اسلامی مصمم‌تر می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای سپاه پاسداران در مسیر زاهدان خاش اظهار کرد: آمریکایی‌ها و کشورهای غربی در روز 22 بهمن دیدند که مردم به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و چهل سالگی انقلاب خود را باشکوهتر از هر سال برگزار کردند، به خیال خام خودشان می‌خواستند این شیرینی که در کام مردم بود را تلخ کنند و انتقام بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، در خصوص حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای سپاه پاسداران در مسیر زاهدان خاش اظهار کرد: آمریکایی‌ها و کشورهای غربی در روز 22 بهمن دیدند که مردم به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و چهل سالگی انقلاب خود را باشکوهتر از هر سال برگزار کردند، به خیال خام خودشان می‌خواستند این شیرینی که در کام مردم بود را تلخ کنند و انتقام بگیرند.,
 
,
وی با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمودند "بکشید ما را که ملت ما بیدارتر می‌شوند" افزود: خون شهدا یک جوش و خروشی را در مردم ایجاد می‌کند و مردم در راه دفاع از اهداف انقلاب و نظام اسلامی مصمم‌تر می‌شوند.
,
 
,
امام جمعه طبس گفت: تجربه چهل ساله ثابت کرده ملت ما در برابر این‌گونه شهادت‌ها و خون‌های به ناحق ریخته، در دفاع از ارزش‌ها مصمم‌تر می‌شود و به هدف و راه خود بیشتر یقین پیدا می‌کنند چراکه سیره اسلام بر همین بوده و در برابر ظلم جنایتکاران سکوت نکردند، قضئیه کربلا نمود بارز همین موضوع است.
,
 
,
محمدی با بیان این‌که این حرکات تروریستی در واقع کار استکبار جهانی است، تصریح کرد: دشمنان با خیال خام خود فکر می‌کنند با این کار می‌توانند در اراده ملت تزلزل ایجاد کنند اما ملت قطعا با این کارها مصمم‌تر می‌شوند و راه انقلاب، اسلام و امام راحل را با استحکام بیشتری ادامه خواهند داد.
,
 
,
وی افزود: رسانه‌هایی مانند بی‌بی‌سی و آمدنیوز، خس و خارهایی در مسیر انقلاب هستند و مردم نیز این گروه‌ها و رسانه‌ها که مزدور بیگانه هستند و شعارهایی جهت فریب مردم می‌دهند، را به خوبی شناخته‌اند و در بین مردم انقلابی جایگاهی ندارند.
,
 
,
امام جمعه طبس گفت: رسانه‌های غربی در عرصه‌های بسیاری مانند انتخابات، 22 بهمن و بسیاری دیگر، از اهداف استکبار حمایت کردند و قطعا حنای آن‌ها پیش مردم رنگی ندارد و آن‌ها در راستای اهداف ارباب‌های خود حرکت می‌کنند.
,
 
,
محمدی تصریح کرد: مزدور مزد می‌گیرد تا در راستای اهداف دشمن کار ‌کند و در پیش ملت جایگاهی ندارد و امیدوارم هر روز خارتر و ذلیل‌تر شوند و جایگاه خود را بیشتر از دست دهند.
,
 
,
وی افزود: ملت ایران از همان اوایل انقلاب که به دست امام راحل پیروز شد همواره مورد ظلم و ستم استکبار و در رأس آن آمریکا، انگلیس مکار و اسرائیل خوناشام بوده و هر موقع توانستند ضربه‌های خود را به ایران زدند و ایران فقط از خود دفاع کرده است.
,
 
,
امام جمعه طبس با اشاره به این‌که جنگ تحمیلی مصداق این است که ملت ایران فقط از خود دفاع کرد، گفت: ملت ایران در عرصه‌های مختلف مانند اقتصادی، سیاسی و نظامی مظلوم واقع شده و فقط از خود دفاع کرده است.
,
 
,
وی افزود: یکی از کارهای مستکبران این است که ‌می‌گویند اگر ایران قدرت پیدا کند منطقه را به ناامنی می‌کشاند اما ایران اثبات حقانیت خود را داشته و در این دوره چهل ساله علی‌رغم این‌که قدرت برتر منطقه بوده هیچ موقع به هیچ کشوری تعدی نکرد و این سیاست انقلاب اسلامی ایران است.
,
 
,
محمدی تصریح کرد: استکبار جهانی در واقع با همان شعارهای اسلام‌زدایی، شیعه‌زدایی و ایران‌زدایی کار می‌کند و این شیطنت به دلیل کینه‌ای است که از نظام اسلامی دارند اما ملت ایران مصمم‌تر در راستای اهداف نظام اسلامی حرکت می‌کنند.
,
 
,
وی افزود: با قدرتی که نظام اسلامی دارد و در جاهایی که ادعا کرده، ادعای خود را عملی کرده مانند پاسخ دندان‌شکنی که به داعشی‌ها در عراق و سوریه داد، قطعا حمله تروریستی به پاسداران انقلاب اسلامی در جاده زاهدان خاش را بدون پاسخ نخواهد گذاشت و ان‌شاءالله جواب دندان‌شکنی را به این تروریست‌ها و ارباب‌هایشان خواهد داد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه