اخبار داغ

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی:

گروهک های تروریستی پاسخی شدیدتر خواهند گرفت

گروهک های تروریستی پاسخی شدیدتر خواهند گرفت
نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی گفت: اقدامات تروریست ها هیچ گاه بی پاسخ نبوده و اینبار هم تروریست ها پاسخ شدیدتری دریافت خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، علی اکبری، نماینده مردم شهرستان بجنورد، آشخانه، گرمه و جاجرم و رازو جرگلان در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با حمله تروریستی به نیروهای سپاه در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این حرکت های مذبوحانه گروه های تروریستی مخالف و معاند نظام جمهوری اسلامی ایران تازگی ندارد و هرزمان  که شاهد نمایی از بالندگی انقلاب و نظام هستند، به طریقی تنش ایجاد می کنند و کینه و انتقام جویی خود را به این طریق ابراز می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, علی اکبری، نماینده مردم شهرستان بجنورد، آشخانه، گرمه و جاجرم و رازو جرگلان در گفتگو با خبرنگار ما,  در رابطه با حمله تروریستی به نیروهای سپاه در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این حرکت های مذبوحانه گروه های تروریستی مخالف و معاند نظام جمهوری اسلامی ایران تازگی ندارد و هرزمان  که شاهد نمایی از بالندگی انقلاب و نظام هستند، به طریقی تنش ایجاد می کنند و کینه و انتقام جویی خود را به این طریق ابراز می کنند.,

وی ادامه داد: در ایام الله 22 بهمن امسال که حضور مردم در همه کشور چشمگیر و حماسی بود و در تمامی شهرها شاهد بودیم که متفاوت از سال های گذشته حضور یافتند طبیعی است این گروهک ها کینه توزی کنند.

,

 نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس تصریح کرد: تروریست ها تصور می کنند با این حرکت های دد منشانه می توانند ابراز وجود کند در حالی که مردم را مصمم تر و دشمنی خود را بیشتر عیان می کنند.

, .,

اکبری خاطر نشان کرد: با این حرکات تروریستی توجه همه گروه های سیاسی و اجتماعی جلب شد که گروهک ها در کمین نشسته اند و به دنبال فرصتی هستند که اصل نظام را زیرسوال ببرند.

,

وی گفت: متاسفانه شاهد به خاک و خون کشیده شدن عده ای از پاسداران مظلوم این نظام بودیم که بسیار برای ما متاثرکننده بود.

, .,

اکبری اضافه کرد: در برنامه های دفاعی آنطور که در تدبیر امنیتی در سطوح مختلف گنجانده می شود، اقدامات متقابل همیشه وجود داشته و این گروهک ها هیچگاه در امنیت نبودند و هرگاه عملیاتی انجام دادند بسیار شدیدتر از آن را دریافت کرده اند.

,

وی تاکید کرد: همان طور که حوادث تروریستی در مجلس بی پاسخ نماند، اینبار نیز حتما این اتفاق خواهد افتاد.

, .,

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی عنوان کرد: بی بی سی فارسی و آمد نیوز و این گونه رسانه ها هیچ وقت همراه نظام نبودند و اینبار نیز نمی خواهند گروه های معاند نظام را گروه های تروریستی معرفی کنند.

,

اکبری خاطرنشان کرد: این رسانه های مدعی بیطرفی در حالی از گفتن  واژه تروریست به این گروه ها اکراه دارند که آدم کشی از این آشکارتر نمی تواند باشد که اتفاق افتاده است.

, .,

انتهای پیام/ رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه