اخبار داغ

رسانه‌های معاند چگونه چهره تروریست‌ها را تطهیر کردند؟

رقص «ضدانقلاب» روی خون شهدای امنیت

رقص «ضدانقلاب» روی خون شهدای امنیت
رسانه‌های معاند و ضدانقلاب با تطهیر چهره تروریست‌ها در اقدام کور شهادت نیروهای سپاه چهره ضدمردمی خود را بیش از پیش به نمایش گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، درست دو روز بعد از جشن چهل سالگی انقلاب و در حالی که ملت از اقتدار و عظمت چهل‌ساله‌شان سرشار از شور و شعف بودند باز هم آنهایی که تاب و تحمل دیدن عظمت ملت را نداشتند داغی تازه را بر دل مردم شریف ایران اسلامی گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

آمریکا و سایر کشور های غربی و حتی کشورهای عربی مرتجع منطقه در تجهیز و حمایت از گروهکهای تروریستی برای تحت الشعاع قرار دادن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب چیزی کم نگذاشتند اما به لطف خداوند جز ناکامی آن ها برای کمرنگ کردن جشن پیروزی انقلاب چیزی عایدشان نشد.

,

گروههای متوهم ضدانقلاب نیز تلاش های بی ثمر خود را با وقاحت هرچه تمام‌تر و با حمایت آنها به پیش بردند و نمونه آن در حادثه تروریستی اهواز، گروگان‌گیری سربازان هنگ مرزی میرجاوه و... در سال جاری بود که در این حوادث حتی به زنان و کودکان نیز رحم نکردند و کینه و عداوتشان را از مردم به خوبی نشان دادند.

,

آنهایی که با راه اندازی تابستان داغ قصد داشتند با خیال خام خود انقلاب مردم ایران را سرنگون کنند و علنا اعلام کردند که برنامه شان این است که انقلاب خمینی چهل سالگی خود را نبیند و وعده تحریم‌های فلج کننده به مردم می‌دادند در روز 22 بهمن که ملت سرافراز ایران آب پاکی را روی دست آنها ریخت با سرافکندگی و زبونی به دنبال انتقام از ملت بودند.

,

حادثه تروریستی شهادت نیروهای سپاه پاسداران در مسیر خاش - زاهدان که شب گذشته رخ داد در راستای انتقام از ملت ایران بود و دشمن از بروز و نمود 22 بهمن به شدت زخم خورده بود و به دنبال این بود که این شادی را در کام ملت تلخ کند.

,

شب گذشته بعد از مخابره این حادثه تروریستی و شهادت پاسداران همیشه سرافراز انقلاب اسلامی ایران و اندوه ملت ایران برای غم از دست دادن سربازان فدایی وطن، رسانه‌های ضدانقلاب که همواره از این حرکات تروریستی حمایت کرده باز هم در حمایت از آنها وارد میدان شدند.

,

رسانه‌هایی که با انتشار اخبار جعلی و ترویج رفتارهای هنجارشکن و آنارشیستی خود نتوانستند برای جشن انقلاب حاشیه سازی کنند حالا با این اتفاق دوباره وارد گود شدند و نتوانستند خوشحالی خود را بروز ندهند.

,

ا

, ا,

آمدنیوز که در بین مردم ایران به دلیل اخبار مجعولی که منتشر می‌کن به فیک‌نیوز شهرت یافته در  مواجه با این اقدام تروریستی با واکنش هیستریک شادی و هیجان خود را از این اقدام کور بروز داده است و چهره ضدمردمی خود را بهتر نشان دهد.

,

این کانال تلگرامی که به انتشار اخبار جعل شده هم معروف است در القای سیاه‌نمایی و فاصله انداختن بین ملت و حکومت و نیروهای انقلابی همواره تمام تلاش خود را کرده و می‌کند.

,

کینه و عداوت این رسانه از نیروهای سپاه پاسداران به حدی است که از واژه‌های توهین‌آمیز برای سربازان شهید استفاده کرده و عناد و چهره ضد مردمی‌اش را دوباره نشان داد.

,

 

,

ا

, ا,

 

,

شبه رسانه سلطنتی بی بی سی هم که همواره نگاه خاصی به گروهک های تکفیری - تروریستی مانند تروریست های داعش، جیش‌الظلم، جندالشیطان، الاحوازی و... داشته است و در حوادث تروریستی رخ داده در ایران از جمله حمله تروریستی شب گذشته نقاب بشردوستی را از چهره‌‌ انداخت.

,

بی بی سی ضمن انعکاس این خبر که از واژه حمله انتحاری و نه تروریستی برای این اتفاق استفاده کرد در پایان خبر منتشر شده‌اش سعی در القای نارضایتی مردم از حکومت را داشت!

,

بی بی سی قبل از چهل سالگی انقلاب نیز سعی در به چالش کشیدن خدمات چهل ساله نظام و دلسرد کردن مردم داشت، اما تلاش‌هایش نتیجه عکس داشتند و کاربران ایرانی فضای مجازی با به راه انداختن هشتگ‌هایی برای بیان دستاوردهای انقلاب که اغلب ترند می‌شد به این رسانه و دروغ‌پردازی‌هایش پاسخ محکمی دادند.

,

 

,

ا

, ا,

رادیو زمانه یکی دیگر از سایت‌های ضدانقلاب است که با لفظ «حمله» برای این حادثه تروریستی استفاده کرد و در انتهای خبر خود هم سعی در تطهیر چهره این تروریست‌ها داشت و با دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی این گروه تروریستی جیش‌الظلم را حامی مردم اهل سنت  و قوم بلوچ عنوان کرد.

,

ا

, ا,

رادیو فردا نیز همچون سایر رسانه‌های ضدانقلاب با به کار بردن واژه حمله انتحاری و نه تروریستی از این حادثه خبر داده و در خبرش با پیروی از خط خبری سایر رسانه از این گروه تروریسیتی را مدافع اهل سنت خوانده است در حالی که بزرگان اهل سنت بارها از اقدامات این گروه تروریستی برائت جسته‌اند.

,

ا

, ا,

 

,

VOA (صدای آمریکا) دیگر رسانه ضدانقلاب نیز همین خط خبری را در پیش گرفته و این حادثه را صرفا یک حمله انتحاری عنوان کرده است.

,

و اما این اقدام کور قطعا بی‌پاسخ نمی‌ماند و تروریست‌هایی که از انتقام دیرالزور درس نگرفتند حالا باید منتظر پاسخ قاطع دلاورمردان سپاهی باشند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «دوران بزن در رو تمام شده است و یکی بزنید ده‌تا می‌خورند».

,

البته ناگفته نماند که رهبر انقلاب در بیانیه‌ گام دوم انقلاب که روز گذشته منتشر شد فرمودند: «انقلاب اسلامی ملت ایران  قدرتمند امّا مهربان و باگذشت و حتّی مظلوم بوده است؛ در هیچ معرکه‌ای حتی با آمریکا و صدام، گلوله‌ی اول را شلیک نکرده و در همه‌ موارد، پس ‌از حمله‌ دشمن از خود دفاع کرده و البته ضربت متقابل را محکم فرود آورده است».

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه