اخبار داغ

ورود دانشجویان کهگیلویه و بویراحمدی به موضوع مطالبات معوقه کارگران سد چم شیر؛

برای پرداخت مطالبات معوقه کارگران نیازمند 8 میلیارد و 800 میلیون تومان هستیم/غیرت و تعصب مثال زدنی کارگران در پیشرفت 75 درصدی سد چم شیر+تصاویر

برای پرداخت مطالبات معوقه کارگران نیازمند 8 میلیارد و 800 میلیون تومان هستیم/غیرت و تعصب مثال زدنی کارگران در پیشرفت 75 درصدی سد چم شیر+تصاویر
نماینده‌ی کارفرمای سد چم شیر گفت: برخی از مطالبات معوقه‌ی کارگران را در دی ماه و بهمن ماه پرداخت کردیم و برای پرداخت مابقی مطالبات، هم اکنون همه‌ی دستگاه‌های استانی و مسئولان مرتبط کشوری در حال تلاش برا تامین بودجه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا؛ نشست مطالبه‌گری قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با کارفرما و نمایندگان اجرایی سد "چَمِ شیرِ" گچساران، جهت پیگیری عدم پرداخت مطالبات کارگران این سد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,



روز گذشته بهنام احمدی دبیر قرارگاه مطالبه‌گر شهید احمدی روشن استان کهگیلویه و بویراحمد به همراهی چند تن از دانشجویان، با حضور  در پروژه‌ی سد چم شیر در دیدار با مسئولان پروژه با بیان اینکه اصلی‌ترین وظیفه‌ی دانشجو، مطالبه‌ علمی، کارشناسانه و دقیق خواسته‌های مردم و جامعه است، خواستار رسیدگی به مطالبات معوقه‌ی کارگران این پروژه شد.

,
,
,

 

,

, ,



فاضل نماینده‌ی کارفرمای سد چم شیر در این جلسه گفت: برای پرداخت مطالبات معوقه کارگران نیازمند 8 میلیارد و 800 میلیون تومان هستیم.

,
,
,

 

,



وی افزود: اواخر دی ماه و اوایل بهمن ماه با پیگیری‌های لازم، برخی از مطالبات معوقه‌ی کارگران را پرداخت کردیم و برای پرداخت مابقی مطالبات، هم اکنون همه‌ی دستگاه‌های استانی و مسئولان مرتبط کشوری در حال تلاش برای حل مشکلات و تهیه‌ی بودجه‌ی لازم برای پرداخت مطالبات کارگران هستند.

,
,
,

 

,

, ,



فاضل با بیان اینکه پروژه‌یِ عظیم سد چم شیر پیشرفت 75 درصدی داشته، بیان کرد: بنده و تیم حاضر در این جلسه گواهی می‌دهیم که در هیچ جا و هیچ کشوری چنین کارگران زحمت‌کش و دغدغه‌مندی ندیده‌ایم و اگر این مردم نبودند، با توجه به مشکلات موجود، مراحل پیشرفت، ساخت و ساز و اجرای این سد به این سرعت امکان‌پذیر نبود.

,
,
,

 

,

, ,



فاضل با اشاره به اینکه بسیاری از کارگران این سد با از خودگذشتگی که از خود نشان دادند باعث شدند کارگاه دچار وقفه نشوند، افزود: غیرت و تعصب کارگرانی که در اجرای سد با ما همکاری میکنند واقعاً بی‌نظیر و مثال زدنی است.

,
,
,

 

,

 

,


نمایندگان شرکت‌های کارفرما و پیمانکار حاضر در جلسه با بیان اینکه تأخیر در پرداخت مطالبات کارگران و کسانی که زحمت کشیده‌اند غیر قابل توجیه است، گفت: از اینکه این نیروها در این مدت مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند عذرخواهی می‌کنیم و حقیقتاً شرمنده‌ی آنان هستیم.

,
,

 

,

, ,



در پایان جلسه مقرر شد که تیمی متشکل از کارشناسان و اساتید مجرب دانشگاهی از طرف بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد و به نیابت از مردم و کارگران در هفته‌های آتی با مسئولان اجرایی پروژه، جلسه‌ی حقوقی و اختصاصی برای حل مشکلات موجود برگزار کند.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه