اخبار داغ

نمانیده مردم همدان در مجلس:

نماینده آلوده نباشد بسیاری از مشکلات حل می‌شود

نماینده آلوده نباشد بسیاری از مشکلات حل می‌شود
نمانیده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه بسیاری از این مشکلات کشور به مجلس برمی‌گردد، گفت: اگر نماینده خودش را آلوده نکند و مقتدرانه حرفش را بزند بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع،‌ امیر خجسته  پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدیران و کارگران انقلابی استان همدان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تسلیت شهادت تعدادی از پاسداران سپاه انقلاب اسلامی گفت: مردم ما مردم بی‌نظری هستند، تاریخ همچین مردمی را به خود ندیده، حضور مردم و کمک‌هایی که به نظام می‌کنند و پای کار هستند واقعا ارزشمند است، نمونه‌هایی از حضور مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشاهده کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،‌,

وی بیان کرد: رهبر ما یکی از اقتصاددان‌های بزرگ دنیاست، که با هوش و درایت به مسئله اقتصاد پرداخته و رهنمودهای خوبی در زمینه اقتصاد داشته است.

,

نمانیده مردم همدان در مجلس افزود: من از آن نماینده‌هایی نیستم که جیبم باز و دهانم بسته باشد، من نماینده آلوده نیستم، ایستاده‌ام و با تمام توان با مفاسد اقتصادی مبارزه می‌کنم و نمی‌گذارم آقازاده‌ها و خانم‌زاده‌ها با رانت و غیره امتیازگیری کنند.

,

وی با اشاره به اینکه ما سه وزیر اقتصاد را استیضاح کردیم و کار نماینده در مجلس، سوال کردن، تذکر و استیضاح است، تصریح کرد: بسیاری از این مشکلات کشور به مجلس برمی‌گردد.

,

خجسته ادامه داد: اگر نماینده خودش را آلوده نکند و مقتدرانه حرفش را بزند بسیاری از مشکلات ما حل می شود.

,

وی گفت: عده‌ای تولید را نابود کردند، با واردات بی‌رویه و رانت و بدون عوارض ضربه سختی به تولید زدند، ما با پیگیری در فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی جلوی این موضوع را تا حدودی گرفتیم و گلوگاه‌هایشان را بسته‌ایم و به لطف خدا بحث قاچاق تا حدودی کم شده است.

,

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: آن ۳۱ نفر مفسد اقتصادی را پیگیری کردیم و گفتیم که این افراد باید در میدان آزادی اعدام شوند.

,

وی با بیان اینکه آسیب تولید قاچاق و اختلاس است، گفت: برخی از این ۳۱ نفر مفسد اقتصادی در گمرک، برخی در بانک‌ها و برخی در ادارات فعال بوده‌اند اما ما با تمام توان ایستاده‌ایم که جلوی این فسادها را بگیریم.

,

 

,

, ,

 

,

کلید حل برخی مشکلات واحدهای تولیدی به دست مجمع نمایندگان همدان است

, کلید حل برخی مشکلات واحدهای تولیدی به دست مجمع نمایندگان همدان است, کلید حل برخی مشکلات واحدهای تولیدی به دست مجمع نمایندگان همدان است,

در ادمه این مراسم جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: برخی مشکلات واحدهای تولیدی کلید حلش به دست مجمع نمایندگان همدان است و باید نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به آن بپردازند.

,

سردار مهدی فرجی افزود: برخی از مشکلات نیز از سوی عده‌ای است که در این تشکیلات نفوذ کرده‌اند و به عمد می‌خواهند مشکلات را پر رنگ‌تر کرده و در بین تولیدکنندگان یأس و ناامیدی ایجاد کنند.

,

وی بیان کرد: استدلال نظام استکبار این است که اگر می‌خواهید مردم را از بین ببرید جلوی غذا و دارو را بگیرید، اگر می‌خواهید حکومتی را از بین ببرید، اقتصادش را از بین ببرید و اگر می‌خواهید انقلابی را از بین ببرید، ارزش پولش را کاهش دهید و اگر می‌خواهید نظامی را از بین ببرید اختلاف طبقاتی را بوجود بیاورید.

,

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان  اضافه کرد: ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ۱۳ و نیم درصد افزایش حضور مردم را داشتیم، آن هم با آن وضع آب و هوا که اگر کسی نیازی هم داشته باشد در آن آب و هوا هرگز بیرون نمی‌آید، ولی وقتی پای انقلاب و کشور در میان باشد، مردم پای کار هستند.

,

گفتنی است در پایان این مراسم از مدیران انقلابی، آقایان امید بنی‌اردلان، رضا سوری، رضا لطفی، علی زارعین، قاسم فیروز، محسن سهرابی، محمد جعفری، علی اکبری، هومن شیرکوند، وحید درخشان و خانم کبری واحدی و نیز از کارگران انقلابی آقایان مصطفی حسنی، مصطفی یادگاری، مرتضی حیدری شعار، عبدالرضا کاکاوندی، رضا عزیزی نیکنام، رسول چراغ پور، پرویز عسگری، پارسا کیانی، امین غفاری تقدیر به عمل آمد.

,

همچنین نخبگان جشنواره صالحین آقایان پارسا کیانی، یاسر زارعی، مهرداد زارعین، مهران ابوالفتحی، منصور رجبی، رضا کرمی، احمد مرتضوی، حمید شیری تقدیر شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه