اخبار داغ

مهمترین مطالبه مردمی از مسئولان:

جاده طولیان به دهدشت چشم انتظار همت مسئولان/خواب زمستانی پروژه راهداری در کهگیلویه+تصاویر

جاده طولیان به دهدشت چشم انتظار همت مسئولان/خواب زمستانی پروژه راهداری در کهگیلویه+تصاویر
جاده یکی از مهمترین زیرساخت های توسعه ای در هرکشور تلقی می شود که هرچه این جاده ها استاندارد تر باشند میزان تصادفات نیز به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از خبرلنده، این روزها کارشناسان حوزه راه و شهرسازی یکی از مهمترین مباحثی که موجب توسعه روز افزون جامعه می شود بحث توجه به راه های ارتباطی اعم از هوایی، دریایی و زمینی است که این سه مقوله می تواند بهترین راهبرد برای تسهیل در خدمات و حمل و نقل شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,
---
, ,

 

,

 

,

توجه به زیرساخت های جاده های ارتباطی یکی از مهمترین فرایندهای است که نقش مهمی در توسعه روز افزون شهرها، شهرستان ها و حتی اتصال چندین استان با همدیگر دارد.

,

 

,

 

,
---
, ,

 

,

 

,

توسعه راه های بین شهری یکی از مهمترین مطالبات شهروندان است که همواره ادارات راه و شهرسازی در راستای ارج نهادن به این مطالبه عمومی با اجرایی نمودن آن گام های خوبی در طی چند سال گذشته برداشته شد ولی متاسفانه به دلیل طولانی بودن پروسه اجرایی و عملیاتی، پروژه ای که باید ظرف مدت دو تا سه سال به بهره برداری برسد بیش از 5 تا 10 سال به طول می کشد چرا که سیاست های مدیران با نگاه های سیاسی در خصوص پروژه ها نیز تغییر می کند.

,

 

,

 

,
---
, ,

 

,

 

,

جاده دهدشت به طولیان یا بهتر بگوییم پتروشیمی دهدشت  وجاده ارتباطی دهدشت به یاسوج یکی از جاده های مهم و راهبردی برای توسعه شهرستان کهگیلویه محسوب می شود.

,

 

,

 

,
---
, ,

 

,

 

,

چندین سال است که عملیات اجرایی آن شروع شده است و بخش اعظمی از زیرسازی های آن نیز صورت گرفته است ولی متاسفانه به دلیل برخی مشکلات اعتباری تا کنون به مرحله آسفالت نرسیده است هرچند، بار ها نیز نماینده مردم در مجلس و امام جمعه دهدشت بارها از این وضعیت انتقادات زیادی داشتند ولی همچنان این محور در خواب زمستانی به سر می برد.

,

 

,

 

,

 

 
,

, ,

 

,
 
,

وقوع چندین فقره تصادف مرگ بار و خسارتی در این محور به دلیل بار زیاد ترافیکی و کم عرض بودن جاده باعث گلایه مندی مردم از مسئولان حوزه راه وشهرسازی شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه