اخبار داغ

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان جنوبی:

طی 9 ماه گذشته 106 میلیارد تومان به خزانه واریز شد

طی 9 ماه گذشته 106 میلیارد تومان به خزانه واریز شد
مدیرکل دیوان محاسبات خراسان‌جنوبی گفت: در مجموع 9 ماهه امسال 106 میلیارد تومان به خزانه واریز کردیم و کل رقم 26 درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدحسین فتح‌آبادی مدیرکل دیوان محاسبات خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در شورای اداری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: دیوان محاسبات استان در سال 1384 ایجاد شد و در حال حاضر 83 پست سازمانی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
 
,
وی افزود: کل درآمدهای پیش‌بینی شده در قانون بودجه برای خراسان‌جنوبی 288 میلیارد تومان است.
,
 
,
 
,
مدیرکل دیوان محاسبات خراسان‌جنوبی بیان کرد: میزان پرداخت‌ها در خراسان جنوبی 485 میلیارد تومان است که در این راستا 0.29 درصد درآمدهای کشور از محل درآمدهای استان تامین می‌شود.
,
 
,
 
,
فتح آبادی عنوان کرد: هزینه‌هایی که در استان صورت می‌گیرد 485 میلیارد تومان بوده که 2 درصد کل استان‌ها است.
,
 
,
 
,
وی گفت: 57 درصد اعتبارات از محل هزینه‌های عمرانی یا از محل درآمدهای عمومی کشور تامین می‌شود.
,
 
,
 
,
مدیرکل دیوان محاسبات خراسان‌جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی از نظر درآمد رتبه 29 را در مقایسه با کل کشور دارد. درحالی‌که هزینه‌ها 2 درصد است.
,
 
,
 
,
فتح‌آبادی عنوان کرد: در خراسان جنوبی از نظر تعداد موارد عدم رعایت، رشد زیادی نداشته‌ایم اما اقدامات پیش‌گیرانه در سال گذشته 69 مورد بوده که در سال جاری به بیش از 200 مورد افزایش پیدا کرده است.
,
 
,
 
,
وی گفت: سرانه اعتباری که در سال جاری توسط حسابرسان مورد بررسی قرار گرفته 51 میلیارد تومان بوده و در مجموع در سطح استان 70 درصد از کل اعتبارات جاری و تملک دارایی را مورد رسیدگی قرار داده‌ایم.
,
 
,
 
,
مدیرکل دیوان محاسبات خراسان‌جنوبی افزود: در سال جاری 20 میلیارد تومان به خزانه واریز شده و بیش از 530 میلیون تومان به حساب‌های دستگاه‌های اجرایی نزد خزانه واریز شده است.
,
 
,
 
,
فتح آبادی اظهار کرد: در مجموع 9 ماهه امسال 106 میلیارد تومان به خزانه واریز کردیم و کل رقم 26 درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه 40 درصد از واریزی‌ها مربوط به وصول مالیات بوده، گفت: در بحث طرح‌های عمرانی نیز همه صورت وضعیت‌های پیمانکاران مورد بررسی قرار می‌گیرد.
,
 
,
 
,
مدیرکل دیوان محاسبات خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: از سال 1394 بیش از 10 میلیارد تومان به خزانه واریز کردیم که از این میزان یک میلیارد و905 میلیون تومان مربوط به سال جاری و 7 میلیارد و 92 میلیون تومان در دست اقدام است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه