اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

امروز تفکر جهادی و شهادت تنها راه نجات کشور است

امروز تفکر جهادی و شهادت تنها راه نجات کشور است
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: تفکر جهادی و شهادت رمز موفقیت رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس بود و در حال حاضر تنها راه نجات کشور همین تفکر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع،‌ سردار مظاهر مجیدی عصر امروز در یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ با بیان اینکه استان همدان در مناطق کوهستانی و سردسیر واقع شده و رفتن به جنوب و غواصی کار دشواری برای رزمندگان بود، اظهار داشت: رزمندگان لشگر 32 انصار الحسین (ع) همدان با اطلاع از تمام سختی‌ها برای شرکت در عملیات آماده شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه لازمه عملیات والفجر آمادگی نیروهای بسیج برای غواصی بود، بیان کرد: لشگر ۳۲ انصارالحسین (ع) در یکی از سدهای جنوب آموزش غواصی دیدند و بعد از آن در حورالعظیم مستقر شدیم و کار شبانه روزی غواصی را انجام دادیم.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان افزود: بعد از آمادگی از حور بیرون آمدیم و تمام توجه دشمن را به منطقه حور جلب کردیم و عراقی‌ها فرض کردند کار ما در حور است و تمام تجهیزات و تیپ‌ها را به آنجا آورده بودند.

,

وی تصریح کرد: بعد از آن شبانه و به صورت مخفیانه و با سختی بیرون آمدیم، در ۱۷ بهمن ماه لشگر همدان در کنار خرمشهر در جزیزه بووارین عملیات انجام ‌داد.

,

مجیدی گفت: بعد از این عملیات ما را به اروند بردند و گفتند عملیات اصلی در اینجاست و در اروند، رودخانه‌ای با  سرعت آب ۷۰ کیلومتر در ساعت هنگام شب 2 هزار غواص برای انجام عملیات به آب زدند.

,

وی ادامه داد: عراقی‌ها با حضور کارشناسان نظامی گفتند در این منطقه عملیات غیرممکن است و تا روز سوم پیشروی فکر می‌کردند عملیات در بصره است و این نشان ار کار سنگین رزمندگان داشت.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تاکید کرد: رزمندگان در این عملیات که حدود 80 روز طول کشید  در این منطقه ضربه مهلکی به دشمن زدند.

,

وی گفت: امروز با افتخار بعد از گذشت این همه سال، این عملیات در دانشکده‌های نظامی تدریس می‌شود.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان اظهار کرد:‌ تفکر  جهادی  و شهادت رمز موفقیت رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس بود و در حال حاضر نیز تنها راه نجات کشور همین تفکر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه