اخبار داغ

نظر کلانتری درباره قاچاق خاک از کشور

نظر کلانتری درباره قاچاق خاک از کشور
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: قاچاق خاک از کشور واقعیت ندارد و شایعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی کلانتری روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح فاز نخست سافاری پارک بوستان ملی باراجین قزوین در جمع خبرنگاران گفت: اگر صادراتی در این زمینه وجود داشته باشد، رسمی بوده و از نوع سنگ های معدنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی همچنین گفت: طرح انتقال آب به مرکز کشور باید پیوست زیست محیطی داشته باشد تا عوارضی متوجه طبیعت نباشد.
,
 
,
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: امسال با توجه با بارندگی ها منشأ داخلی ریزگرد نداریم اما دستور مقام معظم رهبری است که سال آتی برای رفع مشکل ریزگرد سیستان و بلوچستان به طور ویژه برنامه ریزی کنیم.
,
 
,
کلانتری، ساماندهی وضعیت پسماندهای صنعتی در کشور را ضروری دانست و افزود: در هیچ کدام از استان های کشور در این خصوص عملکرد مناسبی وجود ندارد و باید تلاش ها در این حوزه چند برابر شود.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه همه استان ها ملزم به اجرای طرح های ارتقا زیست محیطی هستند، اظهار داشت: قزوین در این خصوص وضعیت خوبی دارد.
,
 
,
کلانتری در خصوص وضعیت نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی قزوین نیز گفت: این نیروگاه امسال کمتر از ۴ تا ۵ روز از مازوت استفاده کرده و به بهره گیری آن از سوخت گاز تاکید داریم تا مشکلی برای هوای استان های قزوین و البرز ایجاد نکند.
,
 
,
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه به افتتاح سافاری پارک بوستان ملی باراجین قزوین اشاره کرد و گفت: با تکمیل این طرح قزوین یکی از بزرگترین باغ وحش های کشور و خاورمیانه را خواهد داشت و این پارک حیاط وحش در سطح منطقه نمونه می شود.
,
 
,
در این مراسم با حضور کلانتری، فاز نخست سافاری پارک بوستان ملی باراجین قزوین به مساحت ۲۸ هکتار با ۱۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری مورد بهره برداری قرار گرفت.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه