اخبار داغ

واکنش عضو شورای شهر به تجمع سازندگان در کرج/ افزایش جریمه های کمیسیون ماده 100 مصوبه قانونی دارد

واکنش عضو شورای شهر به تجمع سازندگان در کرج/ افزایش جریمه های کمیسیون ماده 100 مصوبه قانونی دارد
عضو شورای شهر کرج گفت: افزایش هزینه های عوارض ساخت و ساز در کلانشهر کرج براساس بخشنامه و مصوبه کشوری اعمال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، 24 بهمن ماه، برخی از سازندگان شهر کرج که نسبت به افزایش عوارض نوسازی اعتراض داشتند مقابل شورای شهر کرج تجمع کردند، این تجمع در حالی شکل گرفت که شهرداری پس از 5 سال عوارض ساخت و ساز را افزایش داده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
منصور وحیدی عضو شورای شهر کرج در واکنش به تجمع اخیر می گوید: افزایش هزینه های عوارض ساخت و ساز در این کلانشهر براساس بخشنامه و مصوبه کشوری اعمال شده است و درباره اعتراض به افزایش هزینه عوارض ساخت و ساز و جرائم کمیسیون ماده صد در کرج باید گفت که این افزایش از چند سال گذشته در مناطقی از کشور اجرا می شود و شورای شهر کرج به تازگی این مسئله را تصویب کرد. 
,
 
,
میزان افزایش عوارض ساخت وساز در کرج جزیی بوده و کمتر از میزان تعیین شده آن در سطح کشوری است و طبق مصوبه شورای اسلامی شهر کرج، هزینه عوارض ساخت وساز و جرائم کمیسیون ماده صد براساس قیمت هر منطقه شهری تعیین می شود.
,
 
,
البته مصوبه شورای اسلامی شهر کرج در زمینه افزایش هزینه های عوارض ساختمان و جریمه های کمیسیون ماده صد به تصویب فرمانداری کرج و استانداری البرز رسیده و در این زمینه هیچ گونه اقدام خارج از چارچوب قانونی اعمال نشده است. 
,
 
,
 
,
 
 
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه