اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در دیار ۱۵ خرداد:

جوانان کشور به اشاره ولی فقیه وارد میدان مبارزه می شوند

جوانان کشور به اشاره ولی فقیه وارد میدان مبارزه می شوند
نماینده ولی فقیه در دیار ۱۵ خرداد گفت: دشمنان می دانند که ایرانیان ، اجازه نمی‌دهند ، کسی برای کشور و انقلابشان تصمیم بگیرد و اگر کسی هم این حکومت را تخریب کند ، جوانان و نیروهای مسلح کشور آماده هستند که به دستور ولی فقیه وارد میدان مبارزه شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما؛ آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امروز در دیدار با حجت الاسلام علی رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه ضمن تسلیت شهادت نیروهای انقلابی و سپاهی که اخیراً در استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت رسیدند بیان کرد: دشمنان اسلام چشم دیدن حضور باشکوه ، عزت آفرین ، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را نداشته اند و از بغض و کینه ای که داشتند ، به سپاهیان ما حمله کرده و آن‌ها را به درجه رفیع شهادت رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

با سابقه ترین امام جمعه کشور گفت: ملت ایران از سال ۱۳۴۲ مبارزات انقلابی خود را آغاز کردند، مردم ورامین از سال ۴۲ به ندای ولی فقیه خود لبیک گفتند و جان خود را تقدیم این انقلاب و نظام کردند.

,

امام جمعه ورامین خاطر نشان کرد: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را درصورتی جشن گرفتیم و وارد دهه پنجم شدیم که دشمن از ابتدای انقلاب با دشمنی خود ثابت کرده است که چشم پیشرفت این انقلاب را ندارد.

,

وی تصریح کرد: بنده که زمان قبل از انقلاب را درک کرده ام ، می دانم که در شرایط امروز با تمام کج سلیقه ها و تمام فشارهای اقتصادی که بر مردم ایران متحمل شده در این کشور امنیت حاکم است.

,

نماینده ولی فقیه در دیار ۱۵ خرداد گفت: امروزه دشمنان می دانند ، که اگر یک تیر بزنند ۱۰ تیر به سمتشان پرتاب می شود ، اگر یک موشک بزنند ۱۰ موشک سمتشان پرتاب می شود، امروز ایران مستقل، باوقار و با وجود نیروهای مسلح و جوانان آماده نبرد و منتظر است که از دشمن خطایی سر بزند تا جواب دندان شکنی بدهند و دشمنان هم هراس دارند و می ترسند.

,

محمودی گفت: دشمنان می دانند که ایرانیان ، اجازه نمی‌دهند ، کسی برای کشور و انقلابشان تصمیم بگیرد و اگر کسی هم این حکومت را تخریب کند ، جوانان و نیروهای مسلح کشور آماده هستند که به دستور ولی فقیه وارد میدان مبارزه شوند.

,

وی افزود: این مردم شریف همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند،  با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور پرشور ،باصلابت و تماشایی خود به جهانیان نشان دادند که انقلاب اسلامی را دوست دارند و هیچ وقت این حکومت علوی را تنها نخواهد گذاشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه