اخبار داغ

آنچه در خطبه های نمازجمعه کهگیلویه وبویراحمد مطرح شد:

بیانیه مقام معظم رهبری راهبردی اساسی برای هدایت نسل جوان است/خاطره خوبی از برجام نداریم که در پالرمو بخواهیم آن را جبران کنیم

بیانیه مقام معظم رهبری راهبردی اساسی برای هدایت نسل جوان است/خاطره خوبی از برجام نداریم که در پالرمو بخواهیم آن را جبران کنیم
ظهر امروز آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ظهر امروز آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,


امام جمعه شهرستان لنده: خاطره خوبی از برجام نداریم که در پالرمو بخواهیم آن را جبران کنیم

,
, امام جمعه شهرستان لنده:, خاطره خوبی از برجام نداریم که در پالرمو بخواهیم آن را جبران کنیم,


حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن گفت:  انسان برای امید به آینده باید حتما با تقوای الهی زندگی کنند انسان های مومن و باتقوا به برکت تقوای خود این گوهر ناب است یعنی انسانیت را خواهند داشت.


وی افزود:روحیه نا امیدی در عده ای باعث تزریق حس نا امیدی به سایر افراد جامعه خواهندشد که دچار عقب گرد خواهند شد.


امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: مهمترین و کلیدی‌ترین مباحث امید به انقلاب و در بیانیه مقام معظم رهبری به درستی بیان شده است که این بیانیه می‌تواند بخشی از ناامیدی موجود در جامعه را با مدیریت درست و امید به آینده به پیشرفت کشور امیدوار بود.


وی تاکید کرد: امید بدون کار و حرکت هر گز میسر نمی شود لذا لازم است مسئولان با امید به خداوند و همت و تلاش بیشتر در جهت کار و تلاش برای مردم از هیچ خدمتی تورو نگذارند و در جهت تعالی این بیانیه مهم مقام معظم رهبری همت و تلاش بیشتری را به خرج دهند.


محمودی اصل اظهارکرد:برای رسیدن ارمان بلند ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) تلاش کنیم چرا که درابتدای انقلاب مادهیچ چیز نداشتیم و وضعیت داخلی کشور به شدت نابسامان بود ولی امروز پیشرفت های خوبی در حوزه های مختلف داشتیم.


خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده تصریح کرد: زمانی جهان به دو قطب شرق و غرب تقسیم می شد ولی. امروز  ایران این معادلات را برهم زد و امروز سه قدرت شرق و غرب و ایران در جهان نمایان شده است.


وی گفت:امروز به برکت خون شهیدان و انقلاب اسلامی و سرمایه جوانی این ملت رتبه های خوبی در بیشتر مباحث علمی و غیره کسب کرده ایم که روی ریل توسعه افتادیم که استفاده از ظرفیت جوانی مهمترین فرصت برای کشور است که با روحیه انقلابی و کار جهادی باید صورت گیرد.


محمودی اصل خاطرنشان کرد: ایران از نظر عدم استفاده از ظرفیت های انسانی و طبیعی رتبه اول را داریم که از جهت گذاشتن سرمایه برای ایندگان و تاسف برای عدم استفاده از این ظرفیت ها در حوزه های مختلف.


وی گفت:مقام معظم رهبری هفت شاخص را معرفی کردند که اول:توجه به علم وپژوهش، دوم ،:توصیه به دین و اخلاق. سوم:اقتصاد، چهارم :عدالت و برخورد با مفاسد، پنجم:استقلال و ازادی.ششم:عزت و سربلندی ،هفتم:توجه به سبک زندگی دینی و اخلاقی در جامعه از شاخص های مهمی که مقام معظم رهبری نسبت به اجرای آنان به جوانان سفارش کرده است.


امام جمعه شهرستان لنده خاطرنشان کرد:ملت ما نسبت به بیانیه مقام معظم رهبری قطعا احساس مسئولیت خواهند کرد چرا که درتمام صحنه ها حمایت کردند.


وی در ادامه گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی۲۲بهمن توطئه های دشمنان را خنثی کردند که امیدواریم مسئولان در برابر تروریست های که آخرین حرکت خود باعث شهادت جمعی از مرزداران سپاه پاسدارن شد که از هیچ تلاشی برای ضربه به نظام و اسلام کوتاهی نمی کنند.



محمودی اصل اظهارکرد:به خانواده های محترم این شهدا و ملت ایران و مقام معظم رهبری تسلیت می گوییم و دشمنان بدانند که خون های به ناحق ریخته ضرورت پایبندی ما را به نظام بیمه خواهدکرد.


وی در ادامه تاکید کرد:لایه الحاق ایران به پالرمو یکی از چهار لایه مرتبط با ای تی اف است که بررسی این لایحه حساسیت های زیادی را در کشور ایجاد کرده است که دولت از طرفی پافشاری می کند این درحالی است که ریکرد بهانه گرفتن از دشمن چندان مناسب نیست چرا که مذاکرات هسته ای نیز با همین هدف صورت گرفت که متاسفانه بهانه ها نیز دوچندان شده است که حتی هشت وزیر نیز نامه به مقام معظم رهبری شدند.

وی گفت:کسب اطلاعات مالی کشور و در اختیار دادن این اطلاعات برای دشمن کاملا روشن است لذا از سال گذشته مراجع عظام،صاحبنظران و همه بزرگان با این طرح مخالفت کردنداروپایی های  که در فشار آوردن به ایران دست کمی از امریکا ندارند.

خطیب جمعه لنده گفت: کشور ما خاطره خوبی از معطلی دونیم ساله برجام نداریم لذا باید هرچه سریعتر این تصمیم قاطع و شجاعانه باید صورت گیرد.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

*************************

, *************************,


امام جمعه گچساران: مسئولین در میدان عمل پاسخگوی مشکلات مردم باشند

,
, امام جمعه گچساران:, مسئولین در میدان عمل پاسخگوی مشکلات مردم باشند,

 

,


امام جمعه گچساران گفت: از مسئولین تقاضا دارم که وقت بگذارند و دقت کنند و تلاش کنند و در میدان عمل جوابگو و پاسخگوی مشکلات مردم باشند با اتحاد، انسجام و تلاش برای حل مشکلات اشتغال جوانان و تلاش برای رفع مشکل گرانی داشته باشند.

,
,


حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره حضور حماسی و باشکوه مردم در راهپیمایی 22بهمن ماه گفت:در این روز خلق حماسه ای باشکوه و تعیین کننده ای را داشتیم و این روز بزرگ را به همه ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک عرض می کنم.

,
,

 

,


وی افزود:دشمن خیلی تلاش کرد که این راهپیمایی بسیار کمرنگ و با ذوق و شوقی کم انجام گیرد ،اما مثل همیشه از این یاوه گویی ها کور خواندند و ملت ایران در این روز به صورت خاص به میدان آمدند و هر کسی با هر تفکری به میدان آمدند و خیلی ها هم اشک شوق گریستند.

,
,

 

,


حجازی درادامه با اشاره به بخشی از فرمایشات حضرت امام راحل درباره ملت ایران تصریح کرد: امام راحل نسبت به ملت ایران جملاتی فرمودند:"که من با جرات مدعی هستیم که ملت ایران وتوده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین علیه السلام هستند".

,
,

 

,


امام جمعه گچساران اظهارکرد:امام(ره) می فرمایند:اینجانب هیچگاه نگفته و نمی گویم که امروز در ایران و این جمهوری به اسلام بزرگ با همه ابعادش توجه می شود و اشخاصی با همه جهالت و عقده و بی انظباطی برخلاف مقررات اسلام عمل نمی کنند، لکن عرض می کنم که قوه مقننه و قضاییه و اجراییه با زحمات جانفرسا کوشش در اسلامی کردن این کشور می کنند و ملت ده ها میلیونی نیز طرفدار و مدد کار آنها نیز هستند اگر این اقلیت اشکال تراش و کارشکن به کمک بشتابند تحقق این آمال آسانتر و سریع تر خواهد بود".

,
,

 

,


خطیب جمعه گچساران گفت: این چنین ملتی است که حضرت امام (ره)اینگونه معرفی می کنندو بعد یک انسان احمق و عقب افتاده در آنسوی عالم این ملت را نمی شناسند و بعد می گویند مردم ایران چهلمین سالگرد انقلاب را جشن نخواهند گرفت؟!،که باید گفت احمق ها دیدید؟!،که جا دارد از همه ملت ایران و از همه کسانی که شرکت کردند صمیمانه تشکر می کنم و بویژه از مردم استان و ولایتمدار شهرستان گچساران نیز کمال تشکر دارم.

,
,

 

,


 وی افزود:از مسئولین تقاضا دارم که وقت بگذارند و دقت کنند و تلاش کنند و در میدان عمل جوابگو و پاسخگوی مشکلات مردم باشند با اتحاد، انسجام و تلاش برای حل مشکلات اشتغال جوانان و تلاش برای رفع مشکل گرانی داشته باشند و نیز توجه ویژه به فقرا ، نیازمندان و به آبرو و دین و معتقدات ملت احترام بگذارند.

,
,

 

,


حجازی بیان کرد:هیچ کجای عالم چنین ملتی را نخواهیم یافت ومسئولین هم قدر این ملت را در میدان عمل بدانند و ان شاءالله پاسخ عملی بدهیم و تلاش کنیم ملت هم تشکر کنند.

,
,

 

,


امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به بیانیه بسیار مهم "گام دوم انقلاب" رهبر معظم انقلاب تصریح کرد:چهل سال با همه مشکلاتی که داشتیم گام اول بود و ترسیم گام دوم توسط جانشین امام زمان(عج)؛یعنی این ملت مامن و پناهگاهش انسان معصوم است و دشمنان این جایگاه والا را نمی فهمند.

,
,


حجازی گفت: دشمنان برای چنین ملتی برنامه ریزی نکنند و توصیه می کنم به سران نادان آمریکا ، اسکتبار و نیز سران منافق عربستان که عینک حماقت را از روی چشمتان برداریدو فهم پیدا کنیدو این ملت بزرگ را بشناسیدچرا که  از چهل سال قبل تاکنون تمام تصمیم هایتان در باره این ملت غلط ازآب درآمده است.

,
,

 

,

*************************

, *************************,

خطیب موقت یاسوج: سپاه پاسداران جواب دندان شکن و سختی به تروریست ها خواهد داد

, خطیب موقت یاسوج, سپاه پاسداران جواب دندان شکن و سختی به تروریست ها خواهد داد,

 

,


حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم خطیب موقت نماز جمعه مرکز استان گفت:ارزش یک انسان مومن به اعتقاد او به معاد و سرای دیگر است.

,
,

 

,


وی ادامه داد:در حال حاضر نیابت از ظهور امام حجت وجود دارد و تا زمام ظهور ادامه خواهد داشت.

,
,

 

,


خطیب جمعه شهر یاسوج گفت:منشور نظام و فرازهای بزرگ مقام معظم رهبری امروز یک اصل مهم است.
موسوی اعظم گفت:رهبری فرموده اند تا قبل از انقلاب جهام دو قطبی بود و امروز با پیدایش این انقلاب بزرگ و صد ور آن به سراسر جهان هسایم که نشان می دهد جهان دو قطیی به پایان رسیده است.

,
,
,

 

,


وی تصریح کرد:امروز فراعنه جهان بیدار شده اند و کشورهای دیگر را علیه نظلم اسلامی هم پا کرده اند ولی استواری و استقاومت مردم این کشوذ باعث ایستادگی انان در برابر جهان غرب شده است.

,
,

 

,


خطیب جمعه مرکز استان ابراز کرد:دولت و ریس جمهور بیان داشته اند که این فرازها را جامه عمل خواهند پوشید و امروز مردم ما منتظر عمل کردن به ان هستند.

,
,

 

,


خطیب حمعه مرکز استان ادامه داد:شمنان این نظام که برخی از آنان این عرب های کودک کش هستند دز نشست لهستان از سخنان خود علیه ایرام اسلامی عقب نشینی کرده اند که نشان از شکست ان نسشت است.
موسوی اعظم به حمله تروریستی خاش سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت:می بینیم که همگان با این نشست عملیاتی تروریستی علیه مردان بااستقامت و با ایمان انجام داده میشپد و تعدادی از سبز پوشان این انقلاب به شهادت مب رسند که نشان از خوی استکبار دشمن علیه این ملت است.

,
,
,

 

,


وی به انتقام سخت ملت از مسببین این حمله اشاره کرد و گفت:حتما سپاه مقتدر ما جواب دندان شکن و قاطعی همانند مسببین حمله تروریستی اهواز به این گروهک های خائن خواهد داد.
خطیب جمعه مرکز استان به راهپیمایی با شکوه 22بهمن در استان و سراسر کشور اشاره کرد و گفت:امروز این اقتدار و عظمت وجود دارد و راهپیمایی بسیار عظیمی که در 22بهمن بویژه در این استان برگزار شد جواب قاطعی به دشمن بود.

,
,
,

 

,


موسوب اعظم به توجه نشریه های جهانی به این راهپیمایی عظیم اشاره کرده و گفت:نشریه های جهانی لین روز را یک روز به خصوص در ایران اسلامی دانستند.

,
,

 

,


وی با بیان اینکه جهان استکبار خودش به صراحت اعلام کرده که ما به شکست ناپذیری ایران اسلامی ایمام پیدا کرده ابم گفت:توجه مسئولین باید امروز به فرمایشات مقام معظم رهبری باشد که به صراحت فرموده اندکه باید امید را در دل جوانان و این مردم ایجادکرد و نباید فریب دشمن را خورد.

,
,

 

,


وی به چهل سالکی انقلاب اشاره کردو افزود:امروز باید این خدمات چهل ساله را به نسل کنونی بازگو کرد و به نسل کنونی گفت که در زمان طاغوت چگونه بودیم و امروز به کدامین رده های جهانی رسیده ایم.

,
,

 

,

*************************

, *************************,

 

,

امام جمعه موقت چرام: ایران به برکت انقلاب امروز جزء 10 کشور برتر دنیا است

, امام جمعه موقت چرام: ایران , امام جمعه موقت چرام: ایران , به برکت انقلاب امروز جزء 10 کشور برتر دنیا است, به برکت انقلاب امروز جزء 10 کشور برتر دنیا است,


حجت الاسلام سید مهدی سبحانی با اشاره به سخنان امیرالمومنین(ع) گفت:حیا چیزی هست که شامل همه افراد میشود زیرا خداوند در همه زمانها آگاهی کامل از ما دارد.


وی افزود:ادم و انسان معقول هم دین و هم حیا دارد اما زمانیکه عقل خود را ازدست دهد،حیا و دین خود را نیز ازدست می دهد.


امام جمعه موقت چرام در ادامه اظهار کرد:در مجالس شادی و برخی موارد حیا و عفت بخوبی رعایت نمی شود.


حجت الاسلام سبحانی در خطبه دوم با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی عنوان کرد:همچنان با قوت و استوار دشمنان را از سر راه برمیداریم زیرا ما تجربیات گذشته را فراموش نخواهیم کرد.


وی افزود:در ۲۲بهمن جواب خوبی به افراد و کشورهایی دادیم که عنوان می کنند انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید.


این خطیب موقت جمعه افزود:پس از گذشت چهل سال طبق بیان امام راحل ،اکنون برای ما ثابت شده که جنگ تحمیلی چه پیامدهای مثبتی برایمان داشته است.


حجت الاسلام سبحانی در ادامه گفت:انقلاب اسلامی در بعد علمی جزو ده کشور برتر دنیاست و همه ی موارد علمی و پیشرفتی را مرهون خون شهدا و تفکر انقلابی هستیم.


وی عنوان کرد: در صنایع و قطعه سازی نیز پیشرفتهای خوبی داشتیم که این مورد را خدمات رسانی به روستاها ثابت می کند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

*************************

, *************************,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه