اخبار داغ

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خبر داد:

آمادگی کامل تمامی بخش‌های حرم مطهر رضوی برای استقبال از زائران نوروزی

آمادگی کامل تمامی بخش‌های حرم مطهر رضوی برای استقبال از زائران نوروزی
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: نوروز از ایامی است که بیشترین تشرف زائران به حرم مطهر انجام می‌شود و به همین منظور آمادگی کاملی برای استقبال از زائران در بخش‌های مختلف حرم مطهر حکم فرماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی مشهدپیام، سیدرضا فاطمی امین صبح امروز با بیان اینکه اولین رسالت آستان قدس رضوی تسهیل امر زیارت است، گفت: به طور سالانه ۳۰ میلیون زائر برای زیارت امام رضا(ع) می‌آیند و حدود ۳۰۰ میلیون تشرف انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از پایگاه خبری تحلیلی , مشهدپیام, ، سیدرضا فاطمی امین صبح امروز با بیان اینکه اولین رسالت آستان قدس رضوی تسهیل امر زیارت است، گفت: به طور سالانه ۳۰ میلیون زائر برای زیارت امام رضا(ع) می‌آیند و حدود ۳۰۰ میلیون تشرف انجام می‌شود.,

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: این جمعیت عظیم زائری که به مشهد می‌آیند به مجموعه‌ای از خدمات متنوع و گسترده مانند روشنایی، نظافت، گرمایش و سرمایش نیاز دارند.

,

وی ادامه داد: خوشبختانه با تأسیس سازمان حرم مطهر در آستان قدس رضوی همه این امور مربوط به بارگاه منور رضوی به صورت یکپارچه شد و باید خدمات دقیق‌‎تر و کیفی‌تری برای ارائه به زائران به دنبال داشته است.

,

فاطمی امین بیان کرد: نوروز از ایامی است که بیشترین تشرف زائران به حرم مطهر انجام می‌شود و به همین منظور آمادگی کاملی برای استقبال از زائران در بخش‌های مختلف حرم مطهر حکم فرماست.

,

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: در خصوص توسعه اماکن متبرکه حرم مطهر پروژه‌های عمرانی مهمی در حال انجام است.

,

وی با اشاره به بازدید خود از اجرای عملیات عمرانی آستان قدس رضوی، افزود: ارزیابی ما از روند اجرای این پروژه‌ها بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه