اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان لرستان در مجلس:

گره زدن مشکلات معیشتی با کنوانسیون پالرمو فریب افکارعمومی است

گره زدن مشکلات معیشتی با کنوانسیون پالرمو فریب افکارعمومی است
عضو مجمع نمایندگان لرستان در مجلس گفت: بعضی ها جهت تصویب لوایح استعماری با افکار عمومی بازی می کنند و با دروغ از فقر مردم سواستفاده می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک  عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد در مجلس درهمایش بزرگ دفاع از معیشت مردم و مخالفت با لوایح استعماری که شامگاه پنج شنبه با حضور گسترده مردم در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم آباد برگزار شد،آمریکا را حامی اصلی تروریسم و گروهک های معاند ضد نظام، ترور هفده هزار شهید و جنایت اخیر تروریستی خاش دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , سفیرافلاک,

 

,

وی با اشاره به تلاش آمریکا برای بایکوت کردن جمهوری اسلامی گفت: آمرکیا  صدها هزار پایگاه رسانه ای را علیه ایران راه اندازی کرده است.

,

 

,

سخنران این همایش با بیان اینکه حمایت استعمار از جنایات داعش نه فقط به ضرر ایران که به ضرر جهان بشریت و عقلانیت است، گفت: عده ای خودباخته و خودفروخته در عرصه دیپلماسی به موجودات ناقص الخلقه و بی اعتمادی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و هم پیمانانشان در منطقه دل بسته اند.

,

 

,

گودرزی تغییر رفتار مسئولین ایران، گره زدن افکار عمومی و مشکلات معیشتی با لوایح استعماری fatf و کنوانسیون پالرمو را از سیاست های آمریکا علیه انقلاب اسلامی دانست.

,

 

,

وی نتیجه دیپلماسی لبخند در مسئله برجام را بتن شدن قلب راکتور اراک و پلمپ شدن نیروگاه های هسته ای و گرانی ارز و دلار دانست و اظهارداشت: چرا بعضی ها جهت تصویب لوایح استعماری با افکار عمومی بازی می کنند و با دروغ از فقر مردم سواستفاده می کنند.

,

 

,

عضو مجمع نمایندگان لرستان در مجلس با بیان این که خوشبینانه اگر مسئولان خائن نباشند اما محاسبات غلط دارند،گفت: مسئولان نفوذی، خائن و دو تابعیتی داریم،آدم دو تابعیتی نباید در پست های حساس قرار بگیرد.

,

 

,

گودرزی با تأکید بر این که جمهوری اسلامی دستاورد نیست خون آورد است،خاطرنشان کرد: امروز عزادار عزیزان شهیدمان در حادثه تروریستی حمله به اتوبوس سپاه هستیم.

,

 

,

 به گفته وی معیشت مردم را به نباید به تایید کنوانسیون های استعماری گره بزنیم،اقتصاد ما باید درون زا باشد.

,

 

,

وی با بیان این که بعضی ها فرمایشات مقام معظم رهبری را تحریف می کنند،تصریح کرد: رئیس مجلس گاهی اجازه اظهار نظر به نمایندگان نمی دهد طرفداران لوایح استعماری بگویند چرا آمریکا حمله تروریستی به مجلس و حمله تروریستی اخیر را محکوم نمی کند؟

,

 

,

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه  عده ای هنوز به اقتدار نظام اسلامی در چهل سالگی تردید دارند، گفت: دشمن اعتراف کرد که برنامه ریزی های فتنه ۸۸ برای سرنگونی نظام سیاسی جمهوری اسلامی با وجود ولایت فقیه نقش برآب شد ولی عده ای دل در گرو دشمن دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه