اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای سپاه:

ویژگی‌ این انقلاب جدا بودن از غرب و شرق بوده است

ویژگی‌ این انقلاب جدا بودن از غرب و شرق بوده است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای سپاه گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های این انقلاب جدا بودن از غرب و شرق بوده است که در شعارهای خود استقلال و آزادی را داشته و امروز نیز اصل آزادی را در کشور داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما؛ حجت الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای سپاه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ورامین گفت: مردم مقاوم و مومن ایران اسلامی در ۴۰ سال گذشته از هیچ تلاشی برای حمایت انقلاب اسلامی فروگذار نکردند، مردم علی رغم بارش برف و باران و هوای سرد بهمن ماه در ۲۲ بهمن به صحنه آمدند و مشکلات داخلی و اقتصادی و نارضایتی از برخی مسئولین نتوانست آن ها را از ورود به صحنه بازدارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی افزود: مردم در مصاحبه‌هاشان نیز گفتند، که مسئولین فکر نکنند، که آمدن ما به خاطر آن ها بوده است، زیرا از بعضی از رفتارهای مسؤولین گله مند هستیم.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای سپاه با بیان اینکه مسؤولین باید قدر وفاداری ملت را با همه وجودشان درک کرده و باید خدمتگزار این مردم که هر چه دارند برای انقلاب می گذارند باشند، افزود: قدردانی مسؤولین همان خدمت به مردم، نظام و قرآن است و همه باید بدانند که برای این انقلاب خون‌ها داده شد.

,

رضایی تصریح کرد: انقلاب ما انقلاب اسلامی بود که این انقلاب بی نظیر بوده است زیرا انقلاب‌های دیگر در نقاط گوناگون جهان بخاطر مسائل اقتصادی و سیاسی بوده است ولی انقلاب ما برای اسلام، قرآن و دین بوده است.

,

وی یکی از ویژگی‌های این انقلاب را اسلامی بودن دانست و خاطر نشان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های این انقلاب جدا بودن از غرب و شرق بوده است که در شعارهای خود استقلال و آزادی را داشته و امروز نیز اصل آزادی را در کشور داریم.

,

نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه ضمن بیان اینکه انقلاب ما استکبارستیز بوده و همچنان نیز این روحیه ادامه پیدا کرده است، گفت: این انقلاب سال ۴۲ آغاز شد و در سال ۵۷ به نتیجه رسید که در واقعه میدان ژاله چند هزار نفر شهید شدند ولی زمانی که لانه جاسوسی تسخیر شد امام راحل فرمودند که انقلاب دوم رخ داده است.

,

وی ادامه داد: دلیل اینکه امام فرمودند انقلاب دوم از انقلاب اول مهمتر بود به این دلیل است که انقلاب اول علیه مهره و نفر آمریکا بوده است ولی انقلاب دوم علیه خود آمریکا بوده است که تحقیرش کرد و امروز شاهد هستیم که طی این چهل سال آمریکا هر کاری خواست با همکاری برخی کشورهای منطقه انجام داد ولی علیه این انقلاب به پیروزی نرسیده است.

,

رضایی اظهار داشت: بعضی‌ها در داخل کشور به دنبال آن هستند که چهره آمریکایی‌ها که علیه ما اقدام کردند تا جایی که هواپیمای مسافربری ما را در آسمان زدند و مردم ما را ترور کردند و هشت سال از صدام حمایت کرد، تزئین کنند.

,

وی تصریح کرد: این افراد می‌گویند که آمریکا کدخدای منطقه است و باید با او باشیم تا مشکلاتمان برطرف شود و برای همین نیز آب خوردنمان را نیز به رابطه با آمریکا متصل کردند که باید بپرسیم روحیه استکبار ستیزی ملت ما چه شد.

,

نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از انقلابی گری می گویند برای این است که اگر بعضی چیزها کم رنگ شد انقلاب ما دچار مشکل می‌شود ولی با هدایت و راهنمایی های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری این انقلاب با همین دلاوری به مسیر خود ادامه خواهد داد.

,

انتهای پیا/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه