اخبار داغ

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه مسئولان را سنگین کرد/ مجمع تشخیص مصلحت نظام روز تاریخی را در پیش دارد

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه مسئولان را سنگین کرد/ مجمع تشخیص مصلحت نظام روز تاریخی را در پیش دارد
ائمه جمعه خراسان شمالی در خطبه های این هفته نماز جمعه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را مهمترین محور سخنان خود قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، امام جمعه بجنورد با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور و استان خراسان شمالی گفت: این حضور وظیفه مسئولان را سنگین تر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از,  عصر اترک, ، ,

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های نماز جمعه این هفته در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد اظهار کرد: 110 هزار نفر در مرکز استان و در سایر شهرستان ها نیز از 15 تا 70 درصد افزایش حضور داشتیم.

, حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های نماز جمعه این هفته در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد اظهار کرد: 110 هزار نفر در مرکز استان و در سایر شهرستان ها نیز از 15 تا 70 درصد افزایش حضور داشتیم.,

حجت الاسلام یعقوبی تاکید کرد: مسئولان باید از مردم درس وفاداری بیاموزند و در مسیر خدمت به مردم بهتر از گذشته گام بردارند.

,

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه بجنورد پیام رهبر انقلاب در پی حضور گسترده مردم را نشانه‌ای از تواضع در برابر ملت دانست و افزود: ملت ما هرسال متفکرانه و با تحلیل، حضور پرشورتری را در ۲۲ بهمن رقم می‌زنند.

, .,

وی همچنین دعوت به جامعه سازی و مبارزه با ناهنجاری‌ها، دعوت به معنویت و اخلاق را ازجمله فرازها پیام رهبر انقلاب عنوان کرد و گفت: مرزی بندی با اروپا و آمریکا و عدم تسلیم در برابر دیکته آنان برداشتی مهم از پیام رهبر انقلاب است.

, .,

امام‌جمعه بجنورد افزود: مجمع تشخیص مصلحت نظام روز تاریخی را در پیش دارد و باید بداند که پیشنهادهای اروپاییان همچون سخنان آمریکا قابل‌اعتماد نیست و نسبت به ایجاد برجام دیگری باید مراقبت کنند.

, .,

وی با هشدار نسبت به ایجاد قراردادهای ننگین در کشور تصریح کرد: باید به‌دوراز عجله و شتاب‌زدگی، از تحمیل قراردادی ننگین بر ملت جلوگیری شود و سرنوشت خوبی را برای ملت رقم بزنند.

, .,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین با تسلیت به خانواده پاسداران شهید، گفت: دشمن از بس ناراحت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود که خواست این شادی بزرگ را مسئله دار کند غافل از اینکه شهیدان برکت نظام هستند و با شهادت چند نفر اراده ملت ما سست نمی شود.

,

 

,

حضور باشکوه مردم در ۲۲ بهمن نشان داد مبارزه مردم با استکبار ادامه دارد

, حضور باشکوه مردم در ۲۲ بهمن نشان داد مبارزه مردم با استکبار ادامه دارد, حضور باشکوه مردم در ۲۲ بهمن نشان داد مبارزه مردم با استکبار ادامه دارد,

به گزارش عصر اترک از جاجرم، حجت الاسلام موسوی امام جمعه جاجرم با اشاره در نماز جمعه این هفته شهرستان جاجرم اظهار کرد: این راهپیمایی پیام های را در بر داشت که یکی از آنها این است مبارزه با استکبار ادامه خواهد داشت و همواره شعار مرگ بر آمریکا بر زبان این مردم سلحشور جاریست.

,

وی ابراز داشت: ملت ما اعلام کردند که ما تکلیف گرا و ولایت مدار هستیم و ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود.

,

 حجت الاسلام موسوی افزود: این راهپیمایی عظیم یک پیامی هم به مسئولین داشت آنهم اینکه ما به وظیفه انقلابی خود عمل کردیم شما هم راه شهدا را ادامه بدهید و مشکلات مردم را حل کنید و به این کشور جهادی وار خدمت کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه