اخبار داغ

افسرنیروی انتظامی خرم آباد به درجه رفیع شهادت نائل آمد

افسرنیروی انتظامی خرم آباد به درجه رفیع شهادت نائل آمد
فرمانده انتظامی استان لرستان ازشهادت افسر پلیس سرگرد جابر بیرانوند که در حادثه درگیری هفدهم بهمن۹۷ در خرم آباد مجروح شده بود خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،«جابر بیرانوند» افسر نیروی انتظامی خرم آباد که چندی پیش در حادثه تیراندازی مجروح شده بود روز گذشته برای ادامه مداوا به بیمارستان ولیعصر(عج) ناجا در تهران اعزام شد که از صبح امروز سطح هوشیاری وی کاهش یافت و دقایقی پیش به شهادت رسید. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،, «جابر بیرانوند» افسر نیروی انتظامی خرم آباد که چندی پیش در حادثه تیراندازی مجروح شده بود روز گذشته برای ادامه مداوا به بیمارستان ولیعصر(عج) ناجا در تهران اعزام شد که از صبح امروز سطح هوشیاری وی کاهش یافت و دقایقی پیش به شهادت رسید. ,

 

,

سردار محمد مهدیان نسب با تأئید خبر شهادت این افسر فداکار و وظیفه شناس نیروی انتظامی گفت: شهادت مجاهد فی سبیل الله سرگرد جابر بیرانوند رابه حضرت بقیه الله العظم و نایب برحقش رهبرمعظم انقلاب ،عموم مردم شهید پرور لرستان بویژه حانواده محترم ایشان تبریک وتسلیت عرض می کنیم.   

,

 

,

 به گفته مقام ارشد نیروی انتظامی لرستان مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گرانقدر متعاقبا اعلام می شود    

,

 

,

 براساس این گزارش،هفدهم بهمن ماه سال جاری ماموران گشت انتظامی شهرستان خرم آباد حین گشت زنی در محله "دره گرم" به دو سرنشین خودرو پراید که در کنار پمپ بنزین پارک شده بود، مشکوک شدند که آنها به محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی می کنند.

,

 

,

در این درگیری مسلحانه، مهاجمان  به تانکرخالی سوخت گازمایع که در محوطه پمپ بنزین پارک شده بود تیراندازی می کنند که به انفجار مهیب و شکسته شدن شیشه های ساختمان های مجاورمنجر می شود.   

,

 

,

در جریان تیراندازی افراد ناشناس در اتوبان شهید چاغروند خرم‌آباد به یک تانکر سوخت رسان پارک شده یک سرباز وظیفه اهل خوزستان به مقام رفیع شهادت رسید و افسر پلیس جابر بیرانوند نیز مجروح شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه