اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

بیانیه رهبری نقشه راه آینده انقلاب است/ سپاه حادثه تروریستی زاهدان را بدون پاسخ نخواهد گذاشت

بیانیه رهبری نقشه راه آینده انقلاب است/ سپاه حادثه تروریستی زاهدان را بدون پاسخ نخواهد گذاشت
نماینده ولی فقیه در لرستان بیانیه مهم مقام معظم رهبری در 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران را نقشه راه آینده انقلاب اسلامی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سفیر افلاک،آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته در مصلای الغدیر خرم آباد، حادثه تروریستی زاهدان را نشانه سردرگمی، ضعف و زبونی دشمنان انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان با مشاهده حماسه با شکوه راهپیمایی 22 بهمن و عظمت حضور مردم به دنبال تلخ کردن کام ملت ایران بودند به همین علت دست به این اقدام کور زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

خطیب جمعه خرم آباد با تأکید بر این که ملت ما پرورش‌یافته مکتب حسینی و شهادت مایه افتخارماست،گفت:از دست دادن این سرمایه‌های عظیم برای ما دشوار است اما دشمنان بدانند به حول و قوه الهی، سپاه قدرتمند ما خون شهیدان را بدون پاسخ نخواهد گذاشت و انتقام آن‌ها را خواهند گرفت.

,

 

,

وی با بیان این که حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن دنیا را به تعجب واداشت؛گفت: دنیا و سیاستمداران متحیر شدند که مردم ما با این همه تبلیغ و پس از تحمل سختی‌ها، مشکلات، گرانی و بیکاری  چگونه به صحنه آمدند.

,

 

,

آیت الله میرعمادی حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن  را نمایش قدرت و اتحاد ملت ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: این حضور چشمگیر همه توطئه‌ها و نقشه‌های آمریکا  را نقش برآب کرد و شکست دیگری برای استکبار جهانی رقم خورد.

,

 

,

امام جمعه خرم آباد با اشاره به بصیرت مردم گفت: مردم از ناکارآمدی و اهمال‌کاری برخی از مسئولان گلایه دارند اما مسئله انقلاب، نظام و رهبری از آن ها را جدا می دانند که نشان دهنده بصیرت مردم است.

,

 

,

آیت الله میرعمادی بیانیه مهم مقام معظم رهبری در 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران را نقشه راه آینده انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مخاطب اصلی مردم و جوانان هستند چراکه آینده و پیشرفت انقلاب بستگی به جوانان دارد.

,

 

,

به گفته وی هدف از گام دوم انقلاب اسلامی آمادگی برای ظهور و طلوع ولایت امام زمان (عج) است که نیاز به تجزیه‌وتحلیل دارد.

,

 

,

امام جمعه خرم آباد سخن پرمغز رهبرمعظم انقلاب مبنی بر این که «شرط مشروعیت اقتصادی همه مقامات جمهوری طهارت اقتصادی است» را معجزه کلامی رهبری دانست که باید با آب‌طلا نوشته و سردر هر اداره نصب کنند.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن خاطرنشان کرد: غیرت دینی و اقدام به‌موقع درس این قیام است چراکه مردم تبریز در این قیام با موقعیت شناسی و شجاعت به صحنه آمدند.

,

 

,

وی با اشاره به به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: باید از صبر، استقامت و رشادت مادران و همسران شهدا به عنوان حماسه‌سازان انقلاب اسلامی تجلیل کرد مبادا مادران و همسران شهدا را فراموش کنیم چراکه حفظ حرمت آن‌ها حفظ حرمت شهیدان است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سالروز شهادت شهید فضل‌الله محلاتی به‌عنوان روز روحانیت و دفاع مقدس اظهارداشت:روحانیت در 8 سال دفاع مقدس چهار هزارو300 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

,

 

,

حادثه تروریستی زاهدان نشانه ضعف دشمن در برابر ایران است

, حادثه تروریستی زاهدان نشانه ضعف دشمن در برابر ایران است,

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به حادثه تروریستی در زاهدان اظهار داشت: در این حادثه تعدادی از پاسداران به شهادت رسیدند و تعدادی هم مجروح شدند که این اقدام تروریستی نشانه ضعیف شدن دشمن است چرا که توان رویارویی را ندارد و این گونه دست به اقدامات تروریستی می زنند.

,

 

,

وی اضافه کرد: با خون هر یک از شهدا و عزیزان ایران اسلامی، هزاران نفر دیگر سینه سپر می کنند و در راه دفاع از ارزشها و اسلام قدم برمی دارند و روز به روز جمهوری اسلامی ایران قدرتمندتر در این مسیر حرکت می کند.

,

 

,

به گفته وی ملت ایران متحدتر از همیشه ایستاده اند و با اتحاد، قدم برداشتن در راه شهدا در این مسیر حرکت می کنند و دشمن را با شکست مواجه خواهند کرد.

,

 

,

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: در بین شهدای حادثه تروریستی شهید بروجی از شهرستان بروجرد به شهادت رسیده است که باید مراسم تشییع این شهید بزرگوار با شکوه برگزار شود.

,

 

,

خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری با اشاره به سربریدن یک کودک 6 ساله در عربستان افزود: چند روز پیش یک انسان درنده یک کودک 6 ساله را جلوی چشم مادرش سر بریده که نشان دهنده ناتوانی دشمن است  و ثابت می کند که این افراد با شیعه و اسلام کینه دارند.

,

 

,

وی با اشاره به حضور پر شور مردم و ناکام ماندن دشمن در توطئه هایش بیان کرد: دشمن تصور داشت به دلیل مشکلات، امسال مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور کمی دارند اما دیدیم امسال راهپیمایی 22 بهمن متفاوت تر از هر سال برگزار شد و مردم با حضور خود نشان دادند در این مسیر حرکت می کنند.

,

 

,

به گفته وی مسئولان باید با همه توان در جهت رفع مشکلات و خدمت به مردم تلاش کنند چرا که مردم شایسته خدمت هستند.

,

 

,

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی در اوج قدرت است و از سوی دیگر آمریکا رو به افول است و پیشرفت و موفقیت ایران اسلامی و فرزندان این سرزمین دشمن را کلافه کرده اما با توکل بر خدا همچنان در این مسیر حرکت می کنیم و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناامید خواهیم کرد.

,

 

,

خون پاسداران اسلام سبب تداوم حیات انقلاب و روسیاهی دشمنان  می شود

, خون پاسداران اسلام سبب تداوم حیات انقلاب و روسیاهی دشمنان  می شود,

حجت الاسلام محمد علی ارزنده در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی گفت: گروه تروریستی ملعون وابسته به عربستان وامارت وبا حمایت  امریکا زمانیکه فهمیدند نمی توانند بر عزم واراده ملت خللی ایجاد کنند با اقدامی تروریستی 27 نفر از پاسدران حریم ولایت وکشور را به شهادت رساندند اینها  آخرین شهدای انقلاب نخواهند بود و این خونها  سبب ادامه حیات انقلاب و روسیاهی دشمنان اسلام می شود.

,



وی به حضور پرشور ملت ایران و مخصوصا مردم شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد وبیان نمود: ملت ایران از اوایل صبح 22 بهمن  با حضور پرشور خود دشمنان را نا امید کردند وطبق آمار حضور مردمی در مراسم امسال نسبت به سالهای قبل 50درصد افزایش جمعیت داشته است ومیانگین رشد جمعیت در کل کشور نیز  بیش از 20درصد بوده است.
 

,
,
,
,


امام جمعه الیگودرزضمن قدردانی از حضور پرشور مردم شهرستان بیان کرد: مردم در جشن چهل سالگی انقلاب در صحبت های خود بیان کردند علی رغم همه مشکلات بخاطر لبیک به سخن رهبرمعظم انقلاب و  خون شهدا  در راهپیمایی شرکت می کنند واقعا حضور پرشور مردم در جشن چهل سالگی انقلاب نشان از شناخت  کامل ایشان از ملت است.

,
,



خطیب نماز جمعه الیگودرز اضافه کرد: مسئولین خیال نکنند که مردم از مشکلات خبر ندارند بلکه آنها  باید در انجام  وظایف خود احساس مسئولیت بیشتری کنند و بدانند که تنها راه علاج مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی و کار آفرینی است و  سپاه وبسیج در شهرستان  با راه اندازی بنگاه های زود بازده  با اختصاص  تسهیلاتی  سبب اشتغالزایی بسیاری از جوانان شده اند که سایر دستگاه ها باید از بسیج وسپاه الگو برداری کنند و جوانانی نیز باید با یادگیری حرفه ای و دریافت تسهیلات سبب کار آفرینی وخود اشتغالی خود شوند.

,
,
,


راهپیمایی 22 بهمن پیام اقتدار ملت ایران را به جهانیان مخابره کرد


 حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان کوهدشت اظهار کرد: ملت فهیم و با بصیرت ایران در ۲۲ بهمن، جشن پیروزی انقلاب را با راهپیمایی باشکوه و دها میلیون نفری خود در اقصی نقاط این کشور عزیز به نمایش گذاشته و مشت محکمی بر استکباران جهانی زد.

,
,
,
,
,


وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن پیام اقتدار ملتی بزرگ بود که خبرگزاری‌های مختلف، آن را به جهان مخابره کرد و نشان داد که انقلاب اسلامی تمام محاسبات جنایتکاران را برهم زده است.

,
,


امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به‌عنوان خورشید عالم‌تاب متعلق به همه آحاد ملت است، اظهار داشت: ثبات کشور، ایجاد زیرساخت‌ها، مشارکت مردم و ... از برکات انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

,
,


طهماسبی باندبازی و خودمحوری را عامل بروز مشکلات در کشور برشمرد و تصریح کرد: ملت ایران علی‌رغم تحریم‌ها، راه الهی خود را پیداکرده است، مسؤولان نیز بایستی با همراهی مردم در عمل فعالیت‌های خود را انجام دهند چراکه حمایت مردم از مسؤولان بسیار اهمیت دارد.

,
,


وی با اشاره به اینکه انتقاد سازنده وظیفه هرمسمانی است، گفت: پست‌های مهم و کلیدی در اختیار افراد بی‌تفاوت نباشد، بایستی به افراد مؤمن و دلسوز سپرده شود.

,
,


امام‌جمعه کوهدشت پیام رهبر معظم انقلاب را به‌عنوان «گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران را مهم و سرنوشت‌ساز ارزیابی کرد و گفت: حضرت آقا فرمود این چهل سال، شاهد جهادهای بزرگ و افتخارات درخشان و پیشرفت‌های شگفت‌آور در ایران اسلامی است، این مدّت، با مدّت‌های مشابه در انقلاب‌های بزرگی همچون انقلاب فرانسه و انقلاب اکتبر شوروی و انقلاب هند مقایسه شود که آن انقلاب‌ها چگونه از بین رفته ولی انقلاب اسلامی هم چنان بااقتدار ایستاده است.

,
,


طهماسبی اشاره‌ای به توصیه‌های امیدبخش رهبری داشت و یادآور شد: بیداری ما مرگ دشمن را به همراه دارد، رهبر معظم انقلاب فرمودند، اگر بی‌توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برخی اوقات نمی‌بود، بی‌شک دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر از این بود.

,
,


وی با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: این مبارزه و درگیری حق و باطل به خاطر خدا همیشه بوده و هست، انقلاب بااقتدار به‌پیش می‌رود و انتقام خون شهیدان عزیز توسط سپاه قهرمان گرفته خواهد شد.

,
,


امام‌جمعه کوهدشت  گفت: «زکریا بدر علی الجابر» زائری شش‌ساله و شیعه‌ای که همراه مادرش برای زیارت پیامبر (ص) راهی مدینه شده بود، به طرز فجیعی توسط یک وهابی سربریده شد که نشان از اوج وحشی‌گری وهابیان دارد.

,
,


طهماسبی ضمن انتقاد از لایحه پالرمو بیان داشت: در مدیریت‌ها به کم قانع نباشیم،معنای تدبیر هم یعنی اینکه در جای خودش آزادی، دقت، نظارت، سکوت و فریاد باشد.

,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه