اخبار داغ

صبح امروز انجام شد؛

پایان رقابتهای سنگ نوردی خراسان رضوی در تربت حیدریه

پایان رقابتهای سنگ نوردی خراسان رضوی در تربت حیدریه
رقابتهای سنگ نوردی پسران و دختران خراسان رضوی که از دو روز پیش در تربت حیدریه آغاز شده بود نفرات برتر خود را در رده های سنی مختلف شناخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت؛ صبح امروز، در بخش دختران، رده نونهالان از گروه الف: هستی سادات موسوی از نیشابور، لعیا عابدی حیدرآبادی و زهرا محمدپور هر دو از مشهد، به ترتیب اول تا سوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

در گروه ب همین رده نیز فاطمه سادات رضوی از نیشابور، محیا نقدی از مشهد و یکتا زرگرانی از نیشابور، اول تا سوم شدند.

,

 

,

در بخش دختران، رده نوجوانان نیز کیانا صارم صفاری از مشهد، مینا کلان از نیشابور و مهرانه بنی اسدی از تربت‌حیدریه، رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

,



همچنین در بخش پسران، رده نونهالان از گروه الف: سید سبحان سجادی و سهراب صادق‌نژاد هر دو از مشهد، و سینا مسیح ‌آبادی از نیشابور، اول تا سوم شدند.

,
,
,

 

,

در گروه ب همین رده نیز سیدعلی یعقوبی و سپهر نساج کریمی هر دو از مشهد و پوریا یعقوبی از تربت‌حیدریه، به ترتیب اول تا سوم شدند.

,

 

,

در بخش پسران و در رده نوجوانان نیز ابوالفضل محمدی از نیشابور، یونس خورشید همدانی از مشهد و یوسف اردمه از نیشابور، اول تا سوم شدند.‌

,

 

,

در این رقابتها 30 ورزشکار پسر و 23 ورزشکار دختر از شهرستانهای مشهد، نیشابور، قوچان و تربت حیدریه حضور داشتند.

,

 

,

رقابتهای بخش دختران روز پنجشنبه و پسران نیز روز جمعه برگزار شد و نفرات برتر به مسابقات کشوری که زمان و مکان آن بعدا اعلام می شود معرفی خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه