اخبار داغ

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای هنرآموزان مرکز فنی و حرفه‌ای و هنرمندان هنرهای تجسمی چالدران

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای هنرآموزان مرکز فنی و حرفه‌ای و هنرمندان هنرهای تجسمی چالدران
نمایشگاه دستاوردهای هنر آموزان مرکز فنی و حرفه ای و هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان چالدران در این شهرستان گشایش یافت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  این نمایشگاه با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، توسعه صنایع دستی، تشویق مهارت آموزان به کار آفرینی و کمک به بازار یابی در محل مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان چالدران گشایش یافت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

نمایشگاه هنرآموزان مرکز فنی و حرفه ای شهرستان چالدران که حاصل تلاش بیش از ۵۰ نفر از کار آموزان می باشد که نمونه کارهای خود را در غرفه های مختلف به نمایش گذاشتند.

,

احمدی رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان چالدران در حاشیه افتتاح این در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفتگو با اروم نیوز، گفت: این نمایشگاه در ۲۵ غرفه که حاصل توانمندی و تولیدات هنر آموزان مرکز آموزش فنی و حرفه ای چالدران بوده در بخش صنایعدستی، صنایع پوشاک، تولیدات دامی و داروهای گیاهی راه اندازی شده است.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالدران نیز در گفتگو با اروم نیوز گفت: تعداد ۸۵ اثر در موضوعات پر طره، طبیعت ،جانداران و مناظر توسط ۸ نفر از هنرمندان و فعالان هنرهای تجسمی به نمایش گذاشته شده است.

,

اصغری تصریح کرد: ارائه آموزش نقاشی و طراحی به کودکان و نوجوانان و غرفه کتاب با موضوعات مختلف از جمله دیگر بخش های این نمایشگاه می باشد.

,

این نمایشگاه به مدت یک هفته جهت بازدید عموم علاقمندان دایر می باشد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه