اخبار داغ

انفجار مواد محترقه در بوکان با ۴ مصدوم

انفجار مواد محترقه در بوکان با ۴ مصدوم
انفجار مواد محترقه دست ساز در بوکان چهار نفر از اعضای یک حانواد را روانه بیمارستان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: ساعت ۱۷:۵۰ عصر روز جمعه پس از تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که منزلی در کوچه سروش ۲۷ بلوار محمد رسول الله(ص) منفجر شده که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های یک و ۲ سازمان به محل اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، تصریح کرد: حادثه مذکور به علّت ساخت و تهیه مواد محترقه چهارشنبه آخر سال رخ داده که متاسفانه در آن پای راست یک نفر از مچ قطع و سە نفر نیز دچار سوختگی شدید شدند که فورا توسط دو دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال داده شدند.

,

هاشمی، در پایان افزود: با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و روزهای پایانی سال والدین بایستی با در نظر گرفتن خطرات این گونه مواد، از خرید و تهیه آن در هر مقدار برای فرزندان خودداری کنند و در این مدت بیشتر مراقب کودکان و بالاخص نوجوانان باشند تا شاهد تکرار چنین حوادث‌ دلخراشی نباشیم.

,

فرمانده انتظامی بوکان نیز در همین زمینه عنوان کرد: ساکنین منزلی در حال تهیه مواد محترقه غیر مجاز بودند که در اثر انفجار ناشی از آن ضمن آتش سوزی و واردشدن خسارت به منزل فوق و منازل اطراف ۴ نفرازساکنین منزل شامل ۱ نفر زن و ۳ نفر مردمصدوم شده اند که با همکاری عوامل امدادی به مراکزدرمانی منتقل شدند.

,

وی، گفت: با توجه به شدت انفجار و آتش حاصل از آن انگشتان پای یکی ازمردان قطع و ۳ نفر دیگر دچار سوختگی از نواحی مختلف بدن شده اند.

,

سرهنگ محبعلی اظهار داشت: از محل انفجار مقدار قابل توجهی مواد محترقه آماده عرضه نیز کشف شده و ۳ نفر مصدوم انفجار که دارای سوختگی بالای ۴۰ درصد بوده اند در حال اعزام به مراکزدرمانی مرکز استان هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه