اخبار داغ

در گفتگو با عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی عنوان شد؛

نشست بی روح ورشو نماد شکست آمریکا/بذر اجلاس ورشو را ریاض پاشیده است

نشست بی روح ورشو نماد شکست آمریکا/بذر اجلاس ورشو را ریاض پاشیده است
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: آمریکا با این همه تبلیغات یک اجلاس کاملاً بی‌روح و بی‌نتیجه برگزار کرد زیرا به هیچکدام از اهداف خود دست نیافت و جز شکست و خفت برای آمریکا، اسرائیل و رژیم سفاک وهابی آل‌سقوط نتیجه‌ای در برنداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدعلی مقدم عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص کنفرانس ضدایرانی ورشو و نتایج تقریباً هیچ آن گفت: مبرهن است که آمریکای جنایتکار هر روز برای ایران اسلامی شیطنت می‌کند و دنبال بهانه‌جویی است، یک روز بحث هسته‌ای را مطرح و روز دیگر بازرسی از مراکز حساس کشور را مطالبه کرده و روز دیگر موشک‌های ایران را ناقض امنیت منطقه اعلام می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

 

,

شکست توطئه‌های آمریکا علیه ایران طی چهل سال گذشته

, شکست توطئه‌های آمریکا علیه ایران طی چهل سال گذشته , شکست توطئه‌های آمریکا علیه ایران طی چهل سال گذشته ,

وی با بیان اینکه ترامپ لات و هوچی‌گر گمان می‌کند با تحریم و فشار اقتصادی می‌تواند ایران را از پا درآورد، اظهار کرد: از این رو پروژه تابستان داغ را طراحی کرد و از این دست موارد کم نیستند؛ اما می‌دانیم تمامی این شیطنت‌ها و توطئه‌های آمریکا در این ۴۰ سال به سنگ خورده و منجر به شکست شده است.

,

مقدم عنوان کرد:آمریکا با خروج از برجام نشان داد که سران آمریکا قانون‌گریز هستند و به قوانین بین‌المللی پای بند نیستند و خودشان را مجسمه قانون فرض می‌کنند؛ در حالی که عامل تمامی نا امنی‌های منطقه، آمریکا، اسرائیل و آل‌سقوط هستند.

,

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمانادامه داد:از این رو باید به آمریکا بگوئیم با نبودن تو آرامش به منطقه باز خواهد گشت و امنیت کامل برقرار خواهد شد و قطعاً روزی که پایت از منطقه بریده شود، آن زمان منطقه روی خوش، آرامش و امنیت را خواهد دید.

,

 

,

برگزاری ائتلاف جهانی آمریکا علیه ایران برای احیا همینه خود

, برگزاری ائتلاف جهانی آمریکا علیه ایران برای احیا همینه خود, برگزاری ائتلاف جهانی آمریکا علیه ایران برای احیا همینه خود,

وی بیان کرد: آمریکا از نا امنی، خشونت، آشوب و جنگ در منطقه سود می‌برد و بر همین اساس هر روز در منطقه توطئه می‌کند و با همدستی هم پیمانانش دست به آدم‌کشی می‌زند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: شکست های پی در پی آمریکا از جمله تحریم‌های اخیر ترامپ علیه ایران، ناکامی آن‌ها در پروژه تابستان داغ، عقب‌نشینی از شرق سوریه و شکست سیاست‌های آمریکا در سوریه، عراق، یمن و لبنان و از طرفی نفوذ روز افزون ایران در منطقه، مجموعه این عوامل موجب شد که کشورهای مرتجع عرب منطقه مانند عربستان، امارات و بحرین نسبت به سیاست‌های شکست خورده آمریکا در خاورمیانه به ویژه در مورد سیاست به انزوا کشاندن ایران دچار تردید شوند.

,

مقدم با اشاره به مطلب فوق افزود: از این رو آمریکا برای احیای هیمنه خود در دنیا مبادرت به برگزاری اجلاس ضدایرانی ورشو کرد تا یک ائتلاف جهانی علیه ایران به وجود بیاورد.

,

 

,

بذر ابتدائی اجلاس ورشو را ریاض پاشیده است

, بذر ابتدائی اجلاس ورشو را ریاض پاشیده است, بذر ابتدائی اجلاس ورشو را ریاض پاشیده است,

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به برگزاری اجلاسیه ورشو به نام« ترویج آینده‌ای از صلح و امنیت در خاورمیانه» گفت: پشت پرده این سناریو صهیونیست‌ها و رژیم وهابی آل‌سقوط به‌عنوان برنامه‌ریزان این اجلاس بودند که بذر ابتدایی این اجلاس در ریاض پاشیده و مقرر شد این اجلاس در بهمن ماه و درست دو روز بعد از جشن ۴۰ سالگی انقلاب و راهپیمائی ۲۲ بهمن برگزار شود.

,

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان اظهار کرد:در ابتدا هدف از برگزاری این اجلاس ایجاد جو روانی و به انزوا کشاندن ایران بود که از طرف بسیاری از کشورها مخالفت‌های زیادی به وجود آمد؛ از این رو طراحان اجلاس مجبور شدند هدف خود را تغییر و به دروغ اعلام کردند که در این اجلاس در مورد سوریه و یمن صحبت خواهد شد که باز هم چون اکثر کشورها به صداقت آمریکای جنایتکار باور نداشتند اعلام کردند که در این اجلاس شرکت نمی‌کنند.

,

وی ادامه داد: پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا نیزبا سفر به منطقه خاورمیانه قصد جلب توجه، تشویق و ترغیب حضور کشورها در اجلاس را داشت و با ترفند ایران‌هراسی به شدت علیه جمهوری اسلامی موضع‌گیری کرد و در واقع اساس برنامه‌ریزی همه سیاست‌های ترامپ عربده‌کش و لات برای تشکیل اجلاس ورشو آن بود.

,

 

,

ایران هراسی با ایجاد جنگ روانی علیه کشور

, ایران هراسی با ایجاد جنگ روانی علیه کشور, ایران هراسی با ایجاد جنگ روانی علیه کشور,

مقدم افزود: بر همین اساس با ترفند‌های ایران‌هراسی، تهمت، افترا و دروغ‌پراکنی و ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران، ما را به انزوا بکشانند حتی این مطلب را پیش‌تر وزیر خارجه آمریکا در اوایل بهمن ماه جاری گفته بود که کشورش قصد دارد برای مقابله با تهران یک ائتلاف جهانی تشکیل دهد.

,

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اذعان کرد:آمریکا از وزرای خارجه بیش از ۷۰ کشور دعوت کرد که در این اجلاس شرکت کنند اما در نهایت تعداد محدوی از وزرای خارجه کشورها شرکت کردند و تعداد کمی از کشورها در حد محدود و در سطوح بسیار پایین شرکت کردند و تعداد زیادی از کشورها که از قبل هم اعلام کرده بودند که شرکت نمی‌کنند.

,

وی با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: از جمله مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا یعنی خانم موگیرینی و کشورهای روسیه، چین، ترکیه، ژاپن، لبنان و تشکیلات خودگردان فلسطین با صراحت اعلام کردند که در این اجلاس شرکت نمی‌کنند، کشور فرانسه در سطح یک کارمند شرکت کرد و آلمان هم دستیار وزیر خارجه خود را به این اجلاس فرستاد.

,

 

,

سیاست‌های آمریکا ضد حقوق بشر است

, سیاست‌های آمریکا ضد حقوق بشر است, سیاست‌های آمریکا ضد حقوق بشر است,

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: ترامپ گمان می‌کند با این لات‌بازی‌ها و وحشی‌گری‌ها می‌تواند همه را مطیع خود کند؛ علاوه بر اینکه کشورهای مهمی دعوت آمریکا را برای شرکت در اجلاس ورشو نپذیرفتند و ۳ هزار نفر از فعالان صلح در جهان نیز کشورهای مختلف را به تحریم این نشست فراخواندند.

,

مقدم ابراز کرد:افتضاح دیگری که آمریکا به بار آورد، برای اینکه شکست خود از عدم دستیابی به اهداف اجلاس را به نحوی پرده‌پوشی کند با دعوت از گروهک منافقین خلق و متوسل شدن به این تروریست‌ها تبلیغات به راه انداخت، به‌طوری که گروهک منافقین نیروهای اجاره‌ای را با اتوبوس به محل برگزاری اجلاس آوردند که بگویند این‌ها طرفدار انزوای ایران هستند و جالب آنکه پلاکاردهائی که به دست این نیروهای اجاره‌ای داده شد و شعارهائی که روی آن نوشته شده بود به شکلی بود که آن‌ها حتی نمی‌توانستند بخوانند.

,

وی گفت: این اقدام آمریکا ثابت کرد که آمریکا مدافع تروریست است و از تروریست‌ها حمایت و پشتیبانی می‌کند، با وجود آنکه جمهوری اسلامی ایران از تروریست بیش‌تر از همه کشورها ضربه خورده است و عزیزترین افراد ما توسط این گروهک منافقین شهید شدند اما منافقین و تمامی گروهای تروریستی در دنیا تحت حمایت ترامپ، اسرائیل و آل‌سقوط هستند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: سران آمریکا سیاست ضدحقوق بشری دارند و با این وجود دم از حقوق بشر هم می‌زنند در حالی که سیاست‌های آمریکا در جهان تماماً ضدحقوق بشری است.

,

 

,

نشست بی‌روح ورشو نماد شکست آمریکا

, نشست بی‌روح ورشو نماد شکست آمریکا, نشست بی‌روح ورشو نماد شکست آمریکا,

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: اینکه تاریخ و برنامه برگزاری این اجلاس را قبل از بهمن ماه مطرح کردند به این دلیل بود که به خیال خام خود ملت ایران نتواند جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را برگزار کند و یا این جشن بسیار کمرنگ برگزار شود که خوشبختانه با برگزاری باشکوه، کم‌نظیر راهپیمائی ۲۲ بهمن و حضور بانشاط و کم سابقه و گسترده مردم بر همه شیطنت‌ها و خیالات باطل آمریکا و ایادی آن‌ها خط بطلان کشیدند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: بسیاری از کشورها در این اجلاس شرکت نکردند و تعداد کشورهائی هم که شرکت کردند در حد محدود و در سطوح پائین شرکت کردند که نشان از شکست مفتضحانه آمریکا دارد.

,

وی افزود: این عدم اقبال کشورها، بیانگر مخالفت آنان با سیاست‌های غلط ترامپ است در حالی که انتظار آمریکا از اروپا و هم پیمانان و متحدانش آن بود که هرچه آمریکا می‌گوید گوش به فرمانش باشند که با تشکیل این اجلاس در واقع آمریکا سرش به سنگ خورد و فهمید که دیگر زمان یکه‌تازی‌ها و کدخدایی سپری شده و سیاست‌های غلط و آشوب‌گرایانه آمریکا در بین بسیاری از کشورها و حتی هم پیمانانش جایگاهی ندارد، هرچند که ترامپ هنوز فکر می‌کند که با این وحشی‌گری و لات‌بازی‌ها می‌تواند همه کشورها را مطیع خود کند.

,

مقدم ابراز کرد:حتی دستیار وزیر خارجه آلمان در این اجلاس گفت کنفرانس ورشو قرار بود در مورد صلح و امنیت منطقه خاورمیانه باشد اما نهایتاً عمده آن در مورد ایران بود و از این تناقض‌گوئی و دروغ مقامات آمریکا به شدت ناراحت بود.

,

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد:آمریکا با این همه تبلیغات یک اجلاس کاملاً بی‌روح و بی‌نتیجه برگزار کرد زیرا به هیچکدام از اهداف خود دست نیافت و جز شکست و خفت برای آمریکا، اسرائیل و رژیم سفاک وهابی آل‌سقوط نتیجه‌ای در برنداشت و حتی در این اجلاس، بیانیه پایانی نیز صادر نشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه